| 2005 年 10 月 15 日 星期六 |
 | |
| 番團契* |
今日唔知幾點起左身,
睇cartoon,頂!
無線愈來愈廢,
d cartoon連續兩套係重播嫁lor,
真係唔尊重d小朋友!!
跟住好無奈番入去訓.zzzzz
點知又訓過喎,
差唔多1點琦打黎俾我,
我果陣先醒...><
之後洗頭,,洗洗下俊俊打黎,
我洗緊頭ar!!=_=
之後叫緊頭佢又打黎,
問我得未,我話未,
之後9秒9整好個頭,到琦打黎,
我話著緊鞋,跟住就出左門lu~
番到去,唉~又俾我見到'假面團長'
唉~咁岩今日個topic好似講緊佢,xDDD
我同琦好串ar!!
完左佢地做功課,我都冇帶...-.-
教波波做,唉~佢e+好屎ar d maths!!
最衰都係魚老太la~
佢教邊班邊班就死嫁喇!
波波你好慘ar!!!
之後咪玩lor,6點幾就閃lu~
我,琦,波波,軒一陣走^^
p.s:我早上發夢好搞笑,
我夢見我地謝師宴,
我地d女仔著得好靚,
d男仔著老西,
個樣好得意嫁!哈!
不過都唔係好開心,
因為諗起就黎f.5知道大家未必再一齊讀書就個個都想喊,
有d仲喊緊,邊個喊緊就唔講俾你地知,
個場面好感人!!唉~我唔想讀f.4ar!咁就唔可以同佢地班喇!><
希望今年唔好過得咁怏la!!
唔捨得我地班d人ar!!唔好ar!
我地就算f.5唔同班都咁fd嫁可!??
|
|

刊登時間︰2005-10-15 09:00 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 10 月 13 日 星期四 |
 | |
| 有好多人冇料充4條ar!! |
今日,頂!!勁賤lor西瓜,
自己哀爆粗又要屈埋我lor~
又關我事lor,正pk!!
抵你俾人記兩個大過!!!!抵死!!!呵呵!!
跟住有人呢勁cheap lor,
3條友圍1個女仔lor~
又話點點點點點ar,
仲可以話我淆底lor,
唔知la,邊個淆底我同10v同zoey都知lor,
想知我同某d人發生咩事,
係我o既 fd都知嫁la,
唔知又係我d fd 而又想知o既就直接問我la,
我唔o係度打喇,我怕有'兩頭蛇'ar!!
p.s:今日先發覺原來我班d男仔係勁好人,勁nice o既!!
thz*欣借左咁多tempo俾我!!
thz*今日有關心我果d人!!!
我愛你地ar!!
仲有,下次講野講清楚d喇10v,唔好果頭講完果頭又話佢好似冇講ar!!
人地有講就有講,冇講就冇講,記清楚先好講俾我知,,
唔好 隨口嗡,當秘笈先得嫁!! |
|

刊登時間︰2005-10-13 10:13 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|