♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2005 年 10 月 15 日  星期六 晴天
番團契*

今日唔知幾點起左身,

睇cartoon,頂!

無線愈來愈廢,

d cartoon連續兩套係重播嫁lor,

真係唔尊重d小朋友!!

跟住好無奈番入去訓.zzzzz

點知又訓過喎,

差唔多1點琦打黎俾我,

我果陣先醒...><

之後洗頭,,洗洗下俊俊打黎,

我洗緊頭ar!!=_=

之後叫緊頭佢又打黎,

問我得未,我話未,

之後9秒9整好個頭,到琦打黎,

我話著緊鞋,跟住就出左門lu~

番到去,唉~又俾我見到'假面團長'

唉~咁岩今日個topic好似講緊佢,xDDD

我同琦好串ar!!

完左佢地做功課,我都冇帶...-.-

教波波做,唉~佢e+好屎ar d maths!!

最衰都係魚老太la~

佢教邊班邊班就死嫁喇!

波波你好慘ar!!!

之後咪玩lor,6點幾就閃lu~

我,琦,波波,軒一陣走^^

p.s:我早上發夢好搞笑,

     我夢見我地謝師宴,

     我地d女仔著得好靚,

     d男仔著老西,

     個樣好得意嫁!哈!

     不過都唔係好開心,

     因為諗起就黎f.5知道大家未必再一齊讀書就個個都想喊,

     有d仲喊緊,邊個喊緊就唔講俾你地知,

     個場面好感人!!唉~我唔想讀f.4ar!咁就唔可以同佢地班喇!><

     希望今年唔好過得咁怏la!!

     唔捨得我地班d人ar!!唔好ar!

我地就算f.5唔同班都咁fd嫁可!??

       

刊登時間︰2005-10-15 09:00 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2005 年 10 月 13 日  星期四 晴天
有好多人冇料充4條ar!!

今日,頂!!勁賤lor西瓜,

自己哀爆粗又要屈埋我lor~

又關我事lor,正pk!!

抵你俾人記兩個大過!!!!抵死!!!呵呵!!

跟住有人呢勁cheap lor,

3條友圍1個女仔lor~

又話點點點點點ar,

仲可以話我淆底lor,

唔知la,邊個淆底我同10v同zoey都知lor,

想知我同某d人發生咩事,

係我o既 fd都知嫁la,

唔知又係我d fd 而又想知o既就直接問我la,

我唔o係度打喇,我怕有'兩頭蛇'ar!!

p.s:今日先發覺原來我班d男仔係勁好人,勁nice o既!!

       thz*欣借左咁多tempo俾我!!

       thz*今日有關心我果d人!!!

       我愛你地ar!!

仲有,下次講野講清楚d喇10v,唔好果頭講完果頭又話佢好似冇講ar!!

人地有講就有講,冇講就冇講,記清楚先好講俾我知,,

唔好 隨口嗡,當秘笈先得嫁!!

       

刊登時間︰2005-10-13 10:13 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言