♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2005 年 10 月 22 日  星期六 晴天
星期6--" 鬱悶

今日12點先起身,打俾奇仔,

冇人聽,無奈!=_=跟住去洗頭,洗完又打,

都係冇人聽,ok無奈!/__\

跟住打俾波波問,波波話唔知佢去左邊,

過左一陣,打俾俊俊,俊俊都唔知,

跟住差唔多1點再打俾佢,都仲係冇人聽,

好無奈!!=.=跟住波波打黎,問我點,佢話佢要番去先,

咁我咪話咁你番去先la,

1點幾,我再打過去,都係冇人聽,喪無奈!!!-_-

ok,我放棄!!俊俊打黎,我叫佢番去,我話我都係打唔到俾佢,

跟住就bye bye lu,

之後一條友玩電腦,勁悶,而且無奈-.-

玩到3點幾先發現自己起身之後到e+都未食野,

跟住走去廚房煮野食,食完又玩,

勁白痴!!><跟住都冇野做lu,係咁多.

p.s:活在這個不真實的世界存在很多虛偽假面!!

       

刊登時間︰2005-10-22 04:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2005 年 10 月 21 日  星期五 晴天
番學*[5] 開心

今日又係要番學la,同奇仔番,

番到去,交功課,哈!做好英文果d lu~^^

之後睇書,ar pool幫我拎左,thz*

勁好睇!!"傲慢興偏見"超正!!

英文,喪無奈,企左成堂(累)!

I.T,ok la,有d識有d唔識.

跟住上d堂o係咁睇本書,都冇聽到書><

lunch,留o係學校食,

大快活d野ok好食,

食完番上課室,開冷氣,

o...講個秘密過你地知,

原來d windows開晒,我地開左個冷氣10幾mins先知,

跟住即刻生晒佢地lor...

跟住maths,難!=.=唔識!

之後music,ok悶,抽籤,

我19,好彩!!哈哈!大哥勁好笑,

自己抽自己做第一個,到時睇你地表演!!!xDDD

放左學,上番去搵奇仔,搵波波,

波波真係好鬼麻煩ar!!

諗住開小組,點知冇,o...

陪波波去電腦室,點知全部都冇開,

跟住落番去,差唔多走果陣旭黎左,

之後一齊走,我同奇仔去左m記食ice cream,正!!!

之後番屋企lu,路上,傾以前中2過果d人,

e+諗番,原來自己勁白痴,唉~--"

p.s:今日勁開心!!!

活在這個不真實的世界存在了很多虛偽的假面!!#{有勁多}

 

 

 

       

刊登時間︰2005-10-21 11:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言