| 2005 年 10 月 22 日 星期六 |
 | |
星期6--"  |
今日12點先起身,打俾奇仔,
冇人聽,無奈!=_=跟住去洗頭,洗完又打,
都係冇人聽,ok無奈!/__\
跟住打俾波波問,波波話唔知佢去左邊,
過左一陣,打俾俊俊,俊俊都唔知,
跟住差唔多1點再打俾佢,都仲係冇人聽,
好無奈!!=.=跟住波波打黎,問我點,佢話佢要番去先,
咁我咪話咁你番去先la,
1點幾,我再打過去,都係冇人聽,喪無奈!!!-_-
ok,我放棄!!俊俊打黎,我叫佢番去,我話我都係打唔到俾佢,
跟住就bye bye lu,
之後一條友玩電腦,勁悶,而且無奈-.-
玩到3點幾先發現自己起身之後到e+都未食野,
跟住走去廚房煮野食,食完又玩,
勁白痴!!><跟住都冇野做lu,係咁多.
p.s:活在這個不真實的世界存在了很多虛偽的假面!!
|
|

刊登時間︰2005-10-22 04:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 10 月 21 日 星期五 |
 | |
番學*[5]  |
今日又係要番學la,同奇仔番,
番到去,交功課,哈!做好英文果d lu~^^
之後睇書,ar pool幫我拎左,thz*
勁好睇!!"傲慢興偏見"超正!!
英文,喪無奈,企左成堂(累)!
I.T,ok la,有d識有d唔識.
跟住上d堂o係咁睇本書,都冇聽到書><
lunch,留o係學校食,
大快活d野ok好食,
食完番上課室,開冷氣,
o...講個秘密過你地知,
原來d windows開晒,我地開左個冷氣10幾mins先知,
跟住即刻生晒佢地lor...
跟住maths,難!=.=唔識!
之後music,ok悶,抽籤,
我19,好彩!!哈哈!大哥勁好笑,
自己抽自己做第一個,到時睇你地表演!!!xDDD
放左學,上番去搵奇仔,搵波波,
波波真係好鬼麻煩ar!!
諗住開小組,點知冇,o...
陪波波去電腦室,點知全部都冇開,
跟住落番去,差唔多走果陣旭黎左,
之後一齊走,我同奇仔去左m記食ice cream,正!!!
之後番屋企lu,路上,傾以前中2過果d人,
e+諗番,原來自己勁白痴,唉~--"
p.s:今日勁開心!!!
活在這個不真實的世界存在了很多虛偽的假面!!#{有勁多}
|
|

刊登時間︰2005-10-21 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|