♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2005 年 10 月 12 日  星期三 晴天
條死肥西hi大左lor!! 呆滯

痴線!!今日早上本來諗住死硬嫁喇,

英文功課1d都冇做過lor~

好彩第1堂係FLL,所以佢冇問起,

小息,條死肥西話去嘈佢,

自己又淆青,著左草lor!

下1個小息,再去搵佢,

條肥婆o係課室,叫佢出黎,

又唔肯,方死我地會溶左佢咁lor,

算,o係個window度講,

條友喪賤lor@!!!自己講過d野又唔認,

死肥婆,講左又唔夠卜認,咁你節省la!!!!

跟住又唔夠人講lor,常q日o係度無中生有,

痴9左邊條線ar?!!你仲好意思話係我憎你先嫁lor,

仲好意思話係我講你壞話lor!!你short左牙!?

你邊隻眼睇到我講你,邊隻ear聽到我話你ar?!

真係得閒冇野做牙!?咁多人唔講係要講你lor,

貪你個屎忽多肉咩,你食la!!

方唔係你自己做左d對唔住我o既野驚俾我知道左之後會話你咩~

硬膠婆,,你估以你咁o既身份可以搞到琦唔同我玩咩,食la!

第日再嘈過你!!

 

       

刊登時間︰2005-10-12 10:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2005 年 10 月 11 日  星期二 晴天
悶悶的日子!

唉~今日好悶ar!12點幾先起身,

1點幾打俾佢,佢話出緊去,

我話咁3點幾應該番到黎la,

佢話5,我叫佢陪我去圖書館借書,

佢話好呀.我話3點到打俾佢la,

到左3點幾,打俾佢,佢話未走得住,

我問點解,佢話岩岩出到去,

心諗,講大話都唔識講,

又會1點幾出緊去3點先岩岩出到lor!!

又話唔再講大話lor!!

點知咪又係成q日對住我講大話!!

大話精!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

跟住仲要cut我線lor!!

好似我做錯咁lor~

我唔q知d人咩態度lor!!#

跟住我o係屋企,6點食飯,

跟住9點到咪玩電腦lor.

p.s:西瓜,你節省少少la!

     你都幾q勁嫁喎,

     同人講話係我憎你先嫁lor~

     作野咁q勁,去做大''作''家la!!

     係lor,唔知邊個o係琦面前挑撥離間我地呢可,

     我發覺你都hi大左lor,

     咁你都講得出口,想笑大人個口牙!?!

     我地嘈你又唔見你喊,嘈完你o係波波佢地面前喊,

     下!?以你咁o既身形,,博咩ar?!

     博姣仔牙!?!咁又係,我都唔怪得你既,

     都冇男仔同你玩嫁la~

     食屎la,e+好q串咁話咯,

     學o係度串人!?你引我笑咩!

     唔好玩la,你係夠卜咪過黎e班淋我lor,

     d班人,過黎嘈我串我a笨柒!!講到自己好''很''勁,

     小!!收腔la,你當自己邊位ar!?死肥西!!!

    

 

       

刊登時間︰2005-10-11 10:10 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言