| 2005 年 10 月 12 日 星期三 |
 | |
條死肥西hi大左lor!!  |
痴線!!今日早上本來諗住死硬嫁喇,
英文功課1d都冇做過lor~
好彩第1堂係FLL,所以佢冇問起,
小息,條死肥西話去嘈佢,
自己又淆青,著左草lor!
下1個小息,再去搵佢,
條肥婆o係課室,叫佢出黎,
又唔肯,方死我地會溶左佢咁lor,
算,o係個window度講,
條友喪賤lor@!!!自己講過d野又唔認,
死肥婆,講左又唔夠卜認,咁你節省la!!!!
跟住又唔夠人講lor,常q日o係度無中生有,
痴9左邊條線ar?!!你仲好意思話係我憎你先嫁lor,
仲好意思話係我講你壞話lor!!你short左牙!?
你邊隻眼睇到我講你,邊隻ear聽到我話你ar?!
真係得閒冇野做牙!?咁多人唔講係要講你lor,
貪你個屎忽多肉咩,你食la!!
方唔係你自己做左d對唔住我o既野驚俾我知道左之後會話你咩~
硬膠婆,,你估以你咁o既身份可以搞到琦唔同我玩咩,食la!
第日再嘈過你!!
|
|

刊登時間︰2005-10-12 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 10 月 11 日 星期二 |
 | |
| 悶悶的日子! |
唉~今日好悶ar!12點幾先起身,
1點幾打俾佢,佢話出緊去,
我話咁3點幾應該番到黎la,
佢話5,我叫佢陪我去圖書館借書,
佢話好呀.我話3點到打俾佢la,
到左3點幾,打俾佢,佢話未走得住,
我問點解,佢話岩岩出到去,
心諗,講大話都唔識講,
又會1點幾出緊去3點先岩岩出到lor!!
又話唔再講大話lor!!
點知咪又係成q日對住我講大話!!
大話精!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
跟住仲要cut我線lor!!
好似我做錯咁lor~
我唔q知d人咩態度lor!!#
跟住我o係屋企,6點食飯,
跟住9點到咪玩電腦lor.
p.s:西瓜,你節省少少la!
你都幾q勁嫁喎,
同人講話係我憎你先嫁lor~
作野咁q勁,去做大''作''家la!!
係lor,唔知邊個o係琦面前挑撥離間我地呢可,
我發覺你都hi大左lor,
咁你都講得出口,想笑大人個口牙!?!
我地嘈你又唔見你喊,嘈完你o係波波佢地面前喊,
下!?以你咁o既身形,,博咩ar?!
博姣仔牙!?!咁又係,我都唔怪得你既,
都冇男仔同你玩嫁la~
食屎la,e+好q串咁話咯,
學o係度串人!?你引我笑咩!
唔好玩la,你係夠卜咪過黎e班淋我lor,
d班人,過黎嘈我串我a笨柒!!講到自己好''很''勁,
小!!收腔la,你當自己邊位ar!?死肥西!!!
|
|

刊登時間︰2005-10-11 10:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|