| 2005 年 11 月 9 日 星期三 |
 | |
閔大人生日lu~  |
今日閔大人生日lu~happy b-day!!!!!!!!!!
番學la,有個好特別既人送左份禮物俾佢,佢唔俾我地睇,
我搶到嫁,大哥又俾番佢,白痴仔!佢真係會唔同你做fd咩!~
跟住.,eng,麻la~我冇咩講野.週會,吳博士又黎左,
佢講野超有points!!!!勁!!maths,唉~
又唔合格喇....><"中文,爆搞笑!!!!
我扮晒ar旺,,d人喪笑,我同candy&pool都o係度喪笑!!xddd
之後去左聽音樂會,落車時見到哥同ma,俾人話我吹水,
喪無奈!!!-0-"6點到番到家lu~
|
|

刊登時間︰2005-11-09 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 8 日 星期二 |
 | |
大日子*  |
今日琦生日!!!!!!!happy b-day!!
同琦番,佢送禮物俾我,thz!bt我未買佢果份!sor!
番到去,有好多人送禮物俾我,thz晒!!!!!!!
放學聽福音fun fun fun,完左返屋企換衫,之後去盈豐搵琦,
等佢返屋企換衫之後我地一齊去打邊爐,有八條友,喪開心!!!!!
個部長爆搞笑,我地係度唱'吹呀吹,讓這風吹'bc個部長係度吹水xddddd
今日喪開心>v<聽日閔大人生日lu,大個仔啦,哈哈!!!! |
|

刊登時間︰2005-11-09 08:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|