今日同琦仔番,,番到去,俾人串我喪無奈-0-"
佢地e+喪講喪無奈....我真係.......喪無奈!!=_="
d堂好似過得好快咁...bio quiz,溫左dd,12分,幾好!
quiz完就落堂lu~孜到maths quiz喇...唔識,quiz完又落堂^^
世屎,,,激悶...好難捱!!><到eng,又quiz喇.\/.
LUNCH,同琦仔,10V去YING Fung食,食食下見到閔大人同大哥佢地...
之後落去嚇佢地,爆搞野!!!xdddddd
之後又打的的番去,個aunt發表偉論.......
兩堂中文,ok搞野,我地o係度唱歌!!^^好開心呀!
放學,留堂=[
p.s:明天我就14歲喇( 請用普通話讀出 )xddd
|