今日番學,唔記得左今日day1...冇得上去..-0-"
上去,R.S勁悶,權權又話人喇!!!之後d堂ok,
化學,勁無奈!=.=一上到去,堂都未開始,
就見到黎E虹有4分喇,,真係幾無奈都有!!
p.e,,排球,ok好玩,跑9...喪辛苦!!!!><
跑左13個咋~個個都好累,,就死!
6叔又唔幫人攞袋,賤格!=0=
lunch去椰記食,ok少人,ok好味,
之後打的回來,喪無奈!!=_="|
條友唔識路嫁!仲要我地行...自己行錯路仲收我地錢,
有冇搞錯ar!!番到去,又要溫英文,又未做eng d h.w,
真係死俾你睇!!!!!bio,ar sir成日攞我地組同人地比lor,
衰人!!!eng,dictation都ok,起碼冇肥la,
放學留堂,好彩有10v&jammie...如果唔係,悶死左!!
仲有兩個禮拜留ar!!><"
p.s:10v勁慘!!為你默哀1分鐘!!
|