♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2005 年 10 月 29 日  星期六 晴天
星期6--" 滿足

日記有兩日上唔到-0-"

今日唔番團契,約左佢地去睇"再說一次我愛你"

就出去lu~番黎再打日記la!88

HI!番黎lu~我11:55到出門口,

冇$,得兩蚊,超上車,小童票,有人查票...

..................無奈~好彩我夠醒!

出到去,套戲麻麻地la,SA樣靚bt d情節好恐怖!!

劉華好型!楊彩妮就......不願自評la~

唔係咁好睇,bt last都ok感動,,

劉華short左,,,係咁切橙-0-"

之後我地去左吉島,,影貼貼相,

^^之後行多一陣就閃lu~

我番左學校,,同佢地一齊玩,=^_^=

之後5點幾同琦仔走............

       

刊登時間︰2005-10-29 10:48 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2005 年 10 月 26 日  星期三 晴天
番學*[3] 滿足

今日番學,唔記得左今日day1...冇得上去..-0-"

上去,R.S勁悶,權權又話人喇!!!之後d堂ok,

化學,勁無奈!=.=一上到去,堂都未開始,

就見到黎E虹有4分喇,,真係幾無奈都有!!

p.e,,排球,ok好玩,跑9...喪辛苦!!!!><

跑左13個咋~個個都好累,,就死!

6叔又唔幫人攞袋,賤格!=0=

lunch去椰記食,ok少人,ok好味,

之後打的回來,喪無奈!!=_="|

條友唔識路嫁!仲要我地行...自己行錯路仲收我地錢,

有冇搞錯ar!!番到去,又要溫英文,又未做eng d h.w,

真係死俾你睇!!!!!bio,ar sir成日攞我地組同人地比lor,

衰人!!!eng,dictation都ok,起碼冇肥la,

放學留堂,好彩有10v&jammie...如果唔係,悶死左!!

仲有兩個禮拜留ar!!><"

p.s:10v勁慘!!為你默哀1分鐘!!

    

 

       

刊登時間︰2005-10-26 07:00 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言