| 2005 年 10 月 10 日 星期一 |
 | |
星期1的日子..*  |
今日又係番學la*
唉~好多功課ar!
番到去,我一早做晒la!xD
之後上miz V堂,中2!okay好玩!
之後周會,唉~喪悶!喪慘!d miz坐晒o係我地後面...
一句野都講唔到..萍萍又開金口唱歌喇!!
笑爆我同10v![中華民族,中華民族!~]xpppp
連我地後面d miz都笑!!!
miz mok仲叫我同10v出去幫萍萍打氣tim!!
哈哈!!勁好笑!!喪好聽lor!(嘔中...)
之後d堂冇咩特別,lunch同10v,瑤,絲wing去m記食,
換左騎牛丸!!勁cute!!好好玩!
之後上埋中文同英文就放學lu*
放學又去左miz mok度留堂,哈!好彩今日d maths易,
好快搞掂!走人!之後去左m記食野,dinner 10v陪我食...
um...有d野,淨係我同10v知好lu!!!xDDDDD
yeah!!天日唔駛番學!!
|
|

刊登時間︰2005-10-10 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 10 月 8 日 星期六 |
 | |
星期6的日子..*  |
今日早上唔記得起身,sorry! i'm late!!
跟住番去幫手整bord,12點幾走lu,
同肥欣去ying fung食野,
之後番團契,冇耐佢地就番黎lu~^^
團契ok好玩,bt好想高亮同AY帶我地!!><
完左之後,同琦,波,俊&唐生一齊傾計,
同唐生都幾好傾ar!!
之後番家食飯,好野!ar歌唔o係度,
有好多我中2食o既餸ar! 有魚蛋,
[ 唔該,魚蛋,從來o趙你o趙你o趙你o趙你就像快餐!! ] xDDDDD
之後就玩電腦la*
P.S:我岩岩睇到有個人個日記講尋日番學o既,咁講:
〔2堂中文堂好悶ar
係到講潮流.又講loita
但陳思霖唔識.仲話好似拍AV咁
比佢激死.不過都有d似既∼!〕
OMD! 你地又識好多咩! 食LA*
仲要串錯字lor,lolita串左loita lor,
10v佢地著lolita又關你地事嫁lor!
人地著咩色又會關你地事嫁lor!
成日問問問,.,
你地唔抵得咋~成日問佢地d野,
咁8仲咩,羨慕咋~
食la,你地就算著lolita都勁樣衰la#
電視唔做你地都唔會知有lolita la~死潮童!!!
扮晒野!!!講到自己好識lolita d野咁lor~
無奈!!
係lor,就係咁多喇!8
|
|

刊登時間︰2005-10-08 07:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|