♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2005 年 10 月 1 日  星期六 晴天
hi baby!! 愉快

hi baby !! 今日第1日用哩個日記,哈哈!

好開心ar!xD

希望以後冇d我唔中2o既人上我個日記la*

再見喇!!!    [ 續 ]

12點幾,,我,奇仔,波波去左俊俊home玩,

我係咁玩電腦,奇仔同波波係咁吹水,

俊俊唔知做乜鬼,.

之後番到學校,今日雅各團成立日,

[ 其實都唔關我地事la! ]

玩game,有d無聊...

完左之後,我,奇仔同ar嵐果d一齊唱歌,,

哈哈 !好開心ar!唱左勁多歌ar!!

喪好聽ar!!!!!!Happy!!*

跟住走左lu~

p.s:波波我憎死你 !! 又話o黎又唔o黎 #

希望佢地星期2同我地去la*

唱得唔好有乜所謂呢!?

       

刊登時間︰2005-10-01 02:23 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言