♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2005 年 10 月 24 日  星期一 晴天
番學*[1] 鬱悶

放左學影的,點解隻眼咁怪咁既!?-口-"

今日番學,無奈-0-"

上到去,冇做mce writing,

死!!叫jammie幫我"tick"住先,佢開頭都ok左,

跟住又話咩又話乜咁,

跟住miz fong問我咪話交左lor,

佢唔幫我"tick"又唔一早同我講,

搞到我俾FLL話我又講大話,仲要罰兩粒中tim~

真係感謝你!!唉~佢自己都未做好la~喪感謝!!

第2堂,eng,又係3+4勁答la~

唔公平!!!成日黎綺虹...話我地old people,食la!!

落堂,,FLL叫我搵佢,心諗:[鉗野咯!!]

FLL又話我坤佢la~喪無奈--"

大哥企o係FLL後面笑,差d連我都笑左出黎...

死野!!'認'我笑,好彩忍到,唔係就死硬!!其實我好想笑嫁,

FLL個樣勁爆笑!!都唔似話人既...xD

之後佢話我走得,又叫左candy出去問,

即係唔信我la~賤人!!!!!!!!!

之後d堂好悶,,lunch去先桃源,ok好味,

10v趕住番scl受死,都係佢ar ma麻煩!

番到去,唉~又冇帶8達tong喇!!頂!

上到去做maths,miz mok又話叫我今日講,

等我趕到爆,跟住又話唔駛喎,玩野麼!?撚化我!><

之後maths係咁同佢地傾去旅行玩果d野,

好野!!e+有7個games玩lu~

last化學,quiz,有晒題目,溫左d la,

thz*ar pool借俾我溫!!

果個冼浩然,,裝蒜!!同ar sir講,個board有d圖,

頂你!你唔睇人地要睇嫁,,黑人憎!!!裝晒蒜咁!!

唉~無la la測測下俾人調開坐,無奈=_=

測完,ok唔識,之後我答中last果題又+1分!!yeah!^^

放學堂,FLL冇出現到,我去左電腦室搞野...

p.s:活在這個不真實的世界存在了很多虛偽的假面!!

 

       

刊登時間︰2005-10-24 05:54 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2005 年 10 月 23 日  星期日 晴天
星期日*^^ 愉快

<---今日番屋企影嫁*

哈!今日好開心ar!!

9點幾起身,10幾打俾zoey,

問佢今日出唔出,佢開頭話下個禮拜先,

跟住11點到佢打黎,話不如今日出,

我話好!!跟住就搞野喇,,

12點幾,我地都搞掂,約o係m記等,

落到去,過左一陣,見到zoey喇!!^^

喪靚!!!跟住有個ttc大過我地既女仔係咁望...-.-"

之後上車,食m記個飽,好味!

差唔多一點到出到m.k,,

嘩!!點解今日好似咁少人咁既!?!

跟住去左郎豪坊,行左好耐,.,

上緊去果陣,有班m.k人o係我地後面,

串嘴,話咩對鞋咁高,恩住仆親呀!

多謝關心,,把口咁香,擦多兩次牙先講野la~

P.C袋好勁ma!??死潮童!!!!!!!T^T

跟住去左''糖果馬車''.,睇中左條鏈,

唔係好貴,,不過都冇錢買...><"

跟住又o係瓊華行,好靚呀d dress!!

zoey見到個袋癲左xDDDDD

之後去左家樂,,入左間野,

我俾狗追,,,喪驚!!!嚇死左!-_-

之後去左"double Star"hight tea,

正正正正正!!!好味!=^_^=

之後又去番郎豪坊又上左"糖果馬車'',

見到條鏈,都係咁中2!!無奈都係冇銀買~>_<

之後就搭車走lu~~

我o係吉島落,,bye zoey!

之後一條友o係吉島行,ok無聊!

之後見個天都黑齊,就行去'虹橋'

打邊爐,,我最早到,之後ma黎左,後尾哥同嫂都黎埋,

開波!!!正正!6點幾打到8點幾閃,同ma,哥,嫂去番吉島行,

哥同嫂走左,我同ma行多一陣就走lu~

番到home,10幾la.之後玩電腦,打日記.

p.s:在這個不真實的世界存在很多虛偽假面!!

 

       

刊登時間︰2005-10-23 10:49 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言