| 2005 年 10 月 24 日 星期一 |
 | |
番學*[1]  |
放左學影的,點解隻眼咁怪咁既!?-口-"
今日番學,無奈-0-"
上到去,冇做mce writing,
死!!叫jammie幫我"tick"住先,佢開頭都ok左,
跟住又話咩又話乜咁,
跟住miz fong問我咪話交左lor,
佢唔幫我"tick"又唔一早同我講,
搞到我俾FLL話我又講大話,仲要罰兩粒中tim~
真係感謝你!!唉~佢自己都未做好la~喪感謝!!
第2堂,eng,又係3+4勁答la~
唔公平!!!成日黎綺虹...話我地old people,食la!!
落堂,,FLL叫我搵佢,心諗:[鉗野咯!!]
FLL又話我坤佢la~喪無奈--"
大哥企o係FLL後面笑,差d連我都笑左出黎...
死野!!'認'我笑,好彩忍到,唔係就死硬!!其實我好想笑嫁,
FLL個樣勁爆笑!!都唔似話人既...xD
之後佢話我走得,又叫左candy出去問,
即係唔信我la~賤人!!!!!!!!!
之後d堂好悶,,lunch去先桃源,ok好味,
10v趕住番scl受死,都係佢ar ma麻煩!
番到去,唉~又冇帶8達tong喇!!頂!
上到去做maths,miz mok又話叫我今日講,
等我趕到爆,跟住又話唔駛喎,玩野麼!?撚化我!><
之後maths係咁同佢地傾去旅行玩果d野,
好野!!e+有7個games玩lu~
last化學,quiz,有晒題目,溫左d la,
thz*ar pool借俾我溫!!
果個冼浩然,,裝蒜!!同ar sir講,個board有d圖,
頂你!你唔睇人地要睇嫁,,黑人憎!!!裝晒蒜咁!!
唉~無la la測測下俾人調開坐,無奈=_=
測完,ok唔識,之後我答中last果題又+1分!!yeah!^^
放學堂,FLL冇出現到,我去左電腦室搞野...
p.s:活在這個不真實的世界存在了很多虛偽的假面!!
|
|

刊登時間︰2005-10-24 05:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 10 月 23 日 星期日 |
 | |
星期日*^^  |
<---今日番屋企影嫁*
哈!今日好開心ar!!
9點幾起身,10幾打俾zoey,
問佢今日出唔出,佢開頭話下個禮拜先,
跟住11點到佢打黎,話不如今日出,
我話好!!跟住就搞野喇,,
12點幾,我地都搞掂,約o係m記等,
落到去,過左一陣,見到zoey喇!!^^
喪靚!!!跟住有個ttc大過我地既女仔係咁望...-.-"
之後上車,食m記個飽,好味!
差唔多一點到出到m.k,,
嘩!!點解今日好似咁少人咁既!?!
跟住去左郎豪坊,行左好耐,.,
上緊去果陣,有班m.k人o係我地後面,
串嘴,話咩對鞋咁高,恩住仆親呀!
多謝關心,,把口咁香,擦多兩次牙先講野la~
P.C袋好勁ma!??死潮童!!!!!!!T^T
跟住去左''糖果馬車''.,睇中左條鏈,
唔係好貴,,不過都冇錢買...><"
跟住又o係瓊華行,好靚呀d dress!!
zoey見到個袋癲左xDDDDD
之後去左家樂,,入左間野,
我俾狗追,,,喪驚!!!嚇死左!-_-
之後去左"double Star"hight tea,
正正正正正!!!好味!=^_^=
之後又去番郎豪坊又上左"糖果馬車'',
見到條鏈,都係咁中2!!無奈都係冇銀買~>_<
之後就搭車走lu~~
我o係吉島落,,bye zoey!
之後一條友o係吉島行,ok無聊!
之後見個天都黑齊,就行去'虹橋'
打邊爐,,我最早到,之後ma黎左,後尾哥同嫂都黎埋,
開波!!!正正!6點幾打到8點幾閃,同ma,哥,嫂去番吉島行,
哥同嫂走左,我同ma行多一陣就走lu~
番到home,10幾la.之後玩電腦,打日記.
p.s:活在這個不真實的世界存在了很多虛偽的假面!!
|
|

刊登時間︰2005-10-23 10:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|