今日番學,好多功課未做ar!!><
終於做好maths,thz*侄女!中文,好悶!
eng,好野!!我地d招好勁ar!!!!公民ok好玩!!maths好無聊!!
lunch1條友番屋企攞野,番到去,請pool食cookies!=]
art,1早整好lu~XD幫個徒弟仔整,我無la la好人左dd,
我都覺得怪怪地...epa,冇聽書,傾計~=]]]放學,要做普通話份功課.,....
大哥佢地都o係度,睇我的貼貼相,唔好誤會果張相ar!!

之後佢地走左,同佢地講
我地搞左好耐,弟婦佢地好慘!!
胡文安好賤!!
同大pat山一樣咁賤!!!
之後走la,有人好鬼死sweet ar!

我個school bag都好重la,點解冇人幫我拎既!?!XP
p.s: 今朝....原來我等番黎既half粒鐘換黎既係一句串嘴lor~
喪無奈!!-0-"
________________________________________________________________________
尋日,冇得玩,e+打番先!=]
bio,冇咩特別,maths,一d都唔識!x[
history,又俾人小lor~條友針對我lor~話我唔去影lor,我小息去果陣你見到咩!?
自己唔俾我去話我唔去影lor~喪無奈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
大大sing講野,死肥鴨!!!!成日去買4仔!!
上年去sports day果陣俾人捉冇拍8達通lor~抵死!
我係有心唔交就影印都唔去la~白痴!冇腦!

又搞到我喊!!最憎俾人屈機!!我本來想嚎哭嫁,不過candy叫我算..算lor*
eng,落堂時好感動!!標左少少眼淚..

多謝他對我的關心!!
不過,可惜..佢....唉~....

lunch去上裕食.,ok好食~eng,冇特別事情la,兩堂中文,好悶,俾人嘈到做唔到野!.\/.
放學留堂!!又要重做eng R.S quiz喇!!頂!!
|