♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2005 年 11 月 18 日  星期五 晴天
[ 4+5 ]

今日番學,好多功課未做ar!!><

終於做好maths,thz*侄女!中文,好悶!

eng,好野!!我地d招好勁ar!!!!公民ok好玩!!maths好無聊!!

lunch1條友番屋企攞野,番到去,請pool食cookies!=]

art,1早整好lu~XD幫個徒弟仔整,我無la la好人左dd,

我都覺得怪怪地...epa,冇聽書,傾計~=]]]放學,要做普通話份功課.,....

大哥佢地都o係度,睇我的貼貼相,唔好誤會果張相ar!!

之後佢地走左,同佢地講 我地搞左好耐,弟婦佢地好慘!!

胡文安好賤!!

同大pat山一樣咁賤!!!

之後走la,有人好鬼死sweet ar!

我個school bag都好重la,點解冇人幫我拎既!?!XP

p.s: 今朝....原來我等番黎既half粒鐘換黎既係一句串嘴lor~
    
喪無奈!!-0-"

________________________________________________________________________

尋日,冇得玩,e+打番先!=]

bio,冇咩特別,maths,一d都唔識!x[

history,又俾人小lor~條友針對我lor~話我唔去影lor,我小息去果陣你見到咩!?

自己唔俾我去話我唔去影lor~喪無奈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

大大sing講野,死肥鴨!!!!成日去買4仔!!

上年去sports day果陣俾人捉冇拍8達通lor~抵死!

我係有心唔交就影印都唔去la~白痴!冇腦!

又搞到我喊!!最憎俾人屈機!!我本來想嚎哭嫁,不過candy叫我算..算lor*

eng,落堂時好感動!!標左少少眼淚..

多謝他對我的關心!! 不過,可惜..佢....唉~....

lunch去上裕食.,ok好食~eng,冇特別事情la,兩堂中文,好悶,俾人嘈到做唔到野!.\/.

放學留堂!!又要重做eng R.S quiz喇!!頂!!

       

刊登時間︰2005-11-18 06:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2005 年 11 月 16 日  星期三 晴天
無奈-0-" 滿足

今日番學,又遲左起身喇!!番到去,咩住個書包企....><

中文堂,爆悶!!成堂睇書!!CHEM,我好好彩,1幫手就做到個實驗喇!xDDDDD

p.e,,考排波,何sir話bc今日16號,所以由16號考先喎~喪無奈!=.=

lunch,我地同瑤失散左ar!!!=[得番我同10v,去榔記,好耐先黎lor~

10v食生肉!!野人ar!!!xP 有1塊生到流血嫁!!!!o依 ~! 嘔心!!

打的番去,聽歌xdddddddd...番到去,bio,好多英文!.\/.

eng,ok明la,miz話我good ar!yeah!都唔係我做嫁laXP

放學,去左i.t room.,10v冇黎--"之後去天水圍買番學鞋*

       

刊登時間︰2005-11-16 04:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言