♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2005 年 11 月 24 日  星期四 晴天
無奈的exam day!! 無奈

今日係exam既second day,考oral&中文卷3(唔知乜黎既...)

早上,9點10到番到去,um...等左好耐,我以為今日10點4開始考><"

FLL考me,wait for long time!!!!!!! shit!T^T落到去,唔見晒話等埋先走既人lor(唔計琦)~

無奈lor~-0-"話不見不散喎~

其實係不見即散lor~沒有什麼好說lor~

會不會有1點無奈!?!答案係:會!!!!!!!

之後好彩侄女同節瓜佢地join埋我去m記,勁多薯條嫁呢!*XD

番到去,唉~又係勁無奈lor...都唔知講過幾多次喇,

又唔係唔知我覺得你o係度姣佢嫁la,我問過佢地佢地都覺得lor~無奈中...

放學,去影印,thz fanny's 8達o都!!之後去yingfung影印本chem book,

同琦&俊俊去,個哥哥好搞野! =]之後係咁食魚蛋,唉~~而無奈未可當正餐!!!*=p

俊俊都話覺得某人好x喎~,,喂人食chocolate喎~唔知仲有咩講.

之後又見到果班人喇..麻鬼煩!!!黑人憎!!!!!!!!!!!!!之後番leungking,買stemp,寄信.,

我的老豆誤會我寄俾shing lor~無奈中...=.=好搞笑呢!最衰琦la,亂講野!><"

       

刊登時間︰2005-11-24 05:59 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2005 年 11 月 22 日  星期二 晴天
[2+1]

今日唔駛番學,12點幾先起身,好凍ar!

打日記,今日我諗都係冇乜好記,因為晏d要溫書lu~

唉~天日開始考試喇...唔想讀書ar!!唔想考試呀!!!

_________________________________________________________________________

尋日,番學,ok la,eng oral,冇咩特別,不過o係度喪笑!XD

週會,慘!d miz坐晒我前面同後面,冇野好講!無奈中...

maths,扮晒做左咁,,xd冇事!又eng,好悶!!講d唔知咩~

lunch,去粥鋪食,好飽!因為早餐食左個m記早餐!正!

番學校聽歌=]中文,quiz,ok識la*普通話,考試,miz張讀到我個名勁好笑!!

我既喪笑症又發作喇!!!XDDDDDDDDDDD之後讀完就閃左埋位lu*

放學,補maths,好爆難!!!超多唔識!!!死大哥又唔教人!!!哼!!

之後見到FLL,10v俾佢"的"左上去quiz,我就攞番篇mce comp,

8折後得番51...學多左句eng,i have nothing to say!!!!!!!!!!!!!!- -"

 

       

刊登時間︰2005-11-22 01:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言