尋日6點幾起左身lu,7點幾同zoey去食早餐8點到o係車站見到佢地!10v遲到!.\/.
之後上左960...去到唔知邊度,勁同後面車個ar伯hi,勁搞笑!!之後去到金鐘轉車,
嘩!好快去到o.p...個門口喇!*之後我地o係側門落,即係山上*落到去,我地係第1隊人入埸!=]
跟住去左滑浪fly船度玩,等左1陣,到我地喇!我地係最早玩既客人!
之後婉,毛毛,節瓜,fanny隻船出發先, 我地就第2隻船跟o係佢地後面!
10v同kinG konG嗌得好勁!xD跟住沖落去果野d離心力好勁!好正!好鬼死HIGH!
之後去左過山車,點知果個人話10:30先開...咁我地咪番去fly船度再玩多次lor*
又係我坐最前,我地唱歌仔! 沖落去果野好好玩!之後我,10v,婉去左玩太空摩天輪!轉得好勁!
我都估唔到係咁玩!跟住去玩過山車! 節瓜同婉坐,10v同fanny坐,我 就自己1個坐,開車喇!
成個人打側晒!D離心力又係好勁!fanny同10v係咁嗌! 落車喇,我ok la,未死得*
之後行左去睇好多個館,影下相咁,影d鯊魚同魚仲好過影人!=p之後又玩左d機動遊戲,
跟住佢地話玩海盜船,我開頭都話玩,之後見到隻船fing到勁高就覺得好淆!
不過最後都俾佢地拉左去玩! 仲要我坐最出!開頭玩真係嚇鬼死!不過玩玩下都ok!
之後去食野,拉面,麻麻地la,買果陣個哥哥仔問我買左幾碗, 我話半打,個哥哥o係度笑,
都係毛毛嗌我咁做既=]之後食完又玩下咁,跟住坐纜車落山,勁高!
落到去,排排下玩snow果陣,我地諗諗下都係唔鬼玩喇!bc好似好白痴同埋都唔係咁好玩!
跟住去玩小童既機動game,蛙蛙跳,排左1陣,見到黃x國老師,佢應該見唔到我地.
跟住差唔多到我地果陣壞機,咁咪去左玩細路摩天輪lor,o係摩天輪度又見到
蛙蛙跳回復番喎,真係激死!!之後去玩木馬,冇幾耐就坐纜車上番山lu*
坐纜車既時候,我輸左><"跟住上番山, 佢地話要罰,不過我唔舒服,所以冇罰...
跟住佢地又玩果個fly天鞦韆,我唔舒服冇玩,kinG konG唔想玩,
我地o係下面等,之後就去坐車走lu,bc落雨&好支力!!!走果陣都6點到lu!
行左勁耐先去到車站!好多大陸人呀!左住晒條路!.\/.
之後番良景,同佢地1齊食飯,好鬼肚餓!我好似癲左咁!=p
(誰令我當晚舉止失常!?)
之後番屋企lu*番屋企沖涼,12點幾先訓*今朝12點幾先起身!
嘩!尋日真係勁勁勁勁勁開心呀!!!!
我地o係海馬公園玩左8個鐘呀!!!!!!
唔玩都唔知自己咁大膽!XDDDDD.
|