♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2005 年 12 月 12 日  星期一 晴天
最後1日!><"好唔捨得! 滿足

今日番學,冇乜特別,點知miz mok上上下堂話要快d調位...

唉~好唔想ar!其實我都幾中2 e個位嫁...天日調左位之後英文堂都唔知點算!亂晒@!

我真係好中2同佢地1齊坐ar!><"我諗miz實調到我地東一fuck西一fuck la~

鬼叫我地上堂咁鬼嘈咩!!!XD 唉~真係唔想調!!1陣調左我同"黎明"or大笨象坐真係唔知點算好!!

我勁驚人地@#$%我lor~唉~好想同佢地1齊坐ar!今日...係最後1日1齊坐,我會好好珍惜!*

侄女,無論你坐邊,你都係我個侄女!大哥,無論你坐邊,你都係我大哥!我唔會忘記我d親戚嫁!!

放學,電腦室...之後諗住走,見到大哥o係M.R,,o依~乜你個樣咁無奈既!?!

走既時候,無奈左少少lor~唉~你中2點就點la!!!.\/.

       

刊登時間︰2005-12-12 05:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2005 年 12 月 10 日  星期六 晴天
星期6 鬱悶

HEE > d相今日整嫁,係咪好得意呢?! ^^

今日12點幾先起身,v bb打黎,俾番d野我,過到黎,

我以1身街坊look黎迎接佢!xp之後佢走lu*趕住出去,

我番屋企,織下條頸巾,之後去玩電腦,好悶呀!唔知v bb會唔會番黎陪我呢!?!

快d番黎la!!我就黎悶死喇!!!!!!之後3點幾食早餐,再玩電腦....好悶既呢!!

p.s: carmen ,e+睇d"冷"好似唔多夠啵,點算好呢?!

hee>*e幾日都見到 伯伯ar! 好野!*v*冇咁凍喇!!=] 

___________________________________________________________________________

唉~e+先知,真心對自己好既朋友真係冇乜幾多個,

個個都自私自利,唔肯為朋友付出...點解,點解!?!我真係唔係好明!

唉~ 搞到好唔開心tim....我..好想喊呀!!!! 

 

誰迫我做個可憐蟲 ,可惜我未知痛 .
見慣悲慘更加迷信愛  那一位比我懂!?!
如果我是個可憐蟲 ,別要為我驚恐 !
我走出這溫室更強壯 你有天總相信 !!

 

晚上9點幾,終於等到某某番黎喇!!我地去m記食野,bc我同佢都未食飯,

好耐都未試過食得咁開心喇,1口食左20條薯條 !!=]

1啖鯨吞左2分1個half左既巨無霸 !!哈哈!=]]]

真係好耐未試過,o係今日,同佢都好唔開心,......

同是天涯淪落人!!!!!! 在這傷心者通道同行!!!!

原來你咁睇我lor~真係乜都俾你講晒!

心水清既同學都知我想講你話咩咪咩lor~

冇野好講!

       

刊登時間︰2005-12-10 04:27 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言