
HEE > d相今日整嫁,係咪好得意呢?! ^^
今日12點幾先起身,v bb打黎,俾番d野我,過到黎,
我以1身街坊look黎迎接佢!xp之後佢走lu*趕住出去,
我番屋企,織下條頸巾,之後去玩電腦,好悶呀!唔知v bb會唔會番黎陪我呢!?!
快d番黎la!!我就黎悶死喇!!!!!!之後3點幾食早餐,再玩電腦....好悶既呢!!

p.s: carmen ,e+睇d"冷"好似唔多夠啵,點算好呢?!
hee>*e幾日都見到
伯伯ar! 好野!*v*冇咁凍喇!!=]
___________________________________________________________________________
唉~e+先知,真心對自己好既朋友真係冇乜幾多個,
個個都自私自利,唔肯為朋友付出...點解,點解!?!我真係唔係好明!
唉~ 搞到好唔開心tim....我..好想喊呀!!!!
誰迫我做個可憐蟲 ,可惜我未知痛 .
見慣悲慘更加迷信愛 那一位比我懂!?!
如果我是個可憐蟲 ,別要為我驚恐 !
我走出這溫室更強壯 你有天總相信 !!
晚上9點幾,終於等到某某番黎喇!!我地去m記食野,bc我同佢都未食飯,
好耐都未試過食得咁開心喇,1口食左20條薯條 !!=]
1啖鯨吞左2分1個half左既巨無霸 !!哈哈!=]]]
真係好耐未試過,o係今日,同佢都好唔開心,......
同是天涯淪落人!!!!!! 在這傷心者通道上同行!!!!
原來你咁睇我lor~真係乜都俾你講晒!
心水清既同學都知我想講你話咩咪咩lor~
冇野好講!
|