我...從今學會了帶眼識人!!
今朝8點10起左身lu~9點幾出門口,約左佢地食早餐,^^
去到俊俊樓下就見到細佬,我,琦&細佬一齊行去食早餐,
到左椰記,叫早餐la,等左勁耐!=.=食完,玩d野飲XP
之後去左yingfung食魚蛋,勁辣!連個ee都認得我地喇....
之後番去,o係canteen坐,加左勁多人落黎張desk度,XD
之後又走左好多人,,,之後入去考試lu~做得ok快,ok識,
有d好難!!!小息,哥哥食燒賣,我玩佢部電話,佢部野好正!!
不過價錢仲鉗!!!考中文聆聽,聽唔晒,好多野講!!!=[
放學,陪琦去yingfung補習,勁!1條友去補4個人陪佢去!!!!!!
之後番家lu~晏d可以出去食飯!正!順便陪琦去補習la~=]
p.s:佢既事唔關我事,我咩都唔知,有咩唔好再問我!!.\/.
講sorry都咁多個"囉"字,唔想講可以唔講,
唔係我迫你既!!你請人食咩我都唔會再有興趣知!! |