♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2005 年 11 月 26 日  星期六 晴天
星期6 開心

今日11點幾先起身,12點幾同琦起yingfung食野,得我食--"

之後番去,溫習週,開頭個天任哥搞到好無聊-0-之後爸爸佢地幫我地溫maths,

唉~下個禮拜6都唔知點算,民哥結婚,都唔知著咩3好><"

O...溫左好似冇溫咁(我咋下)之後完左諗住溫la,又溫唔到喎~都唔知點考試!!!#_#

6點到走lu,,番leungking,買飯食.之後番家lu!~

p.s:周街爆人d野果d人都唔方好人!!

睇到某個人的日記 , 見到有人對號入座喎~無奈中...

       

刊登時間︰2005-11-26 06:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2005 年 11 月 25 日  星期五 晴天
化學+中文聆聽* 驚訝

我...從今學會了帶眼識人!!

今朝8點10起左身lu~9點幾出門口,約左佢地食早餐,^^

去到俊俊樓下就見到細佬,我,琦&細佬一齊行去食早餐,

到左椰記,叫早餐la,等左勁耐!=.=食完,玩d野飲XP

之後去左yingfung食魚蛋,勁辣!連個ee都認得我地喇....

之後番去,o係canteen坐,加左勁多人落黎張desk度,XD

之後又走左好多人,,,之後入去考試lu~做得ok快,ok識,

有d好難!!!小息,哥哥食燒賣,我玩佢部電話,佢部野好正!!

不過價錢仲鉗!!!考中文聆聽,聽唔晒,好多野講!!!=[

放學,陪琦去yingfung補習,勁!1條友去補4個人陪佢去!!!!!!

之後番家lu~晏d可以出去食飯!正!順便陪琦去補習la~=]

p.s:佢既事唔關我事,我咩都唔知,有咩唔好再問我!!.\/.
sorry都咁多個""字,
唔想講可以唔講,
唔係我迫你!!
你請人食咩我都唔會再有興趣知!!

       

刊登時間︰2005-11-25 04:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言