♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 1 月 1 日  星期日 晴天
2006年既第1天!* 愉快

HaPPy NEW yEaR !!
2006年既第1日,今日係我最早打日記既1日...

暫時都冇咩好記住la,晨早留留!!xD 但係1踏入2006,好多人同我講happy new year !thz!*

希望今年真係會happy la!3e既同學女/仔要加油呀!! 今又大1歲喇 !!!=]
(不過我好似岩岩生左日冇幾耐咋啵,咁快又大1歲喇啵!xDDDDDDD)

 ( from 呀旭!thz!*=] )

       

刊登時間︰2006-01-01 12:27 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2005 年 12 月 31 日  星期六 晴天
星期6666666666* 愉快

今朝本身諗住7點起身嫁,不過我訓到8點2-0-"跟住就咋咋林換3ar果d la~

之後約琦o係快活門口等...我去m記搵琦的時候見到波波佢地...之後好快咁番去,諗住遲到,

點知原來9點30先夠中...最衰波波la!.\/.咁咪食個早餐la,之後mama同baba佢地番黎lu,

咁我地就上車lu*上到車,1人坐2個位都得!--"跟住傾下計咁la,

冇幾耐佢地就傾cs d野,我同琦好無奈!-.-

之後去到大尾篤...玩killer,個唔知海定湖既物體好喪臭!!=[ 跟住玩到12點到就1齊食野=]

食完去租單車,條友好串lor!!.\/.如果今日唔係跟團契去我1定會串番佢!!!!!!仲同旭講話好憎我tim~

你咪憎lor!真係幾無奈都有!!!!之後踩左ok耐,勁熱!我仲要著件10v既勁厚lover's rock lor唔該!=]

不過踩得幾開心!之後就走lu*上車,個個都訓..我攞左旭個電話聽歌仔.

哈!嘈住佢地!=]]]]]跟住番學校玩,玩到6點到就走lu~=]]]]]]]]]]]]]]]]]]今晚1齊倒數la!=]

p.s 1:hee hee>*今日覺得呀旭同TeRenCe 好好人!=]

P.S 2:好緊張呀!天日要去比賽喇!波波你醒醒定定呀!!xD

       

刊登時間︰2005-12-31 06:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言