今朝本身諗住7點起身嫁,不過我訓到8點2-0-"跟住就咋咋林換3ar果d la~
之後約琦o係快活門口等...我去m記搵琦的時候見到波波佢地...之後好快咁番去,諗住遲到,
點知原來9點30先夠中...最衰波波la!.\/.咁咪食個早餐la,之後mama同baba佢地番黎lu,
咁我地就上車lu*上到車,1人坐2個位都得!--"跟住傾下計咁la,
冇幾耐佢地就傾cs d野,我同琦好無奈!-.-
之後去到大尾篤...玩killer,個唔知海定湖既物體好喪臭!!=[ 跟住玩到12點到就1齊食野=]
食完去租單車,條友好串lor!!.\/.如果今日唔係跟團契去我1定會串番佢!!!!!!仲同旭講話好憎我tim~
你咪憎lor!真係幾無奈都有!!!!之後踩左ok耐,勁熱!我仲要著件10v既勁厚lover's rock lor唔該!=]
不過踩得幾開心!之後就走lu*上車,個個都訓..我攞左旭個電話聽歌仔.
哈!嘈住佢地!=]]]]]跟住番學校玩,玩到6點到就走lu~=]]]]]]]]]]]]]]]]]]今晚1齊倒數la!=]
p.s 1:hee hee>*今日覺得呀旭同TeRenCe 好好人!=]
P.S 2:好緊張呀!天日要去比賽喇!波波你醒醒定定呀!!xD |