♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2005 年 12 月 20 日  星期二 晴天
1

今日都係番學la,中文,詩興大發~!作左首正野!=]

eng,fll冇番,but要do maths,仲要條粉旦監堂唉~.\/.

公民,我好積極,應該拎獎!maths,今堂喪悶!!!lunch,粥鋪,

食完同10v抬左4樽野番黎,喪重!-0-"要女仔拎lor唔該!=]

art,悶la,潮爆新人類唔知做乜q野...epa,ar sir講得好嚴重lor.

放學lala,差唔多學晒第2隻lu~^^之後走la,去買勁多野lor!

重到死lor!唔想整lor!又唔識整喎~唉~都唔知果日要幾點起身!!=0=

唔該晒10v,又幫我拎野,應該佢黎做班會,d人都唔係做野既!廢!頂!.\/.

之後10v去左我屋企食飯,跟住睇住我打日記lor唔該!=]

10v's feeling:既然我咁好人=] 可5可以俾我飲下奶奶先xD
翹回應:唔可以啵!!=]白痴!=)

       

刊登時間︰2005-12-20 07:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2005 年 12 月 18 日  星期日 落雪
sunday

今日冇出街,唔俾出街1個月喎~

去死la!!聖誕節唔出街!我ar哥都白痴嫁!

你叫我唔出我就唔出牙!?!收水la唔該!=]唔想我出殺左我我咪唔出lor!

家下你係我邊位ar!?大我3年話唔俾我出街!你high q大左牙?!你都仲未夠18歲la,黎管我!

唔該你快d番屋企哩埋la.\/."唔好出黎獻世喇!!!頂佢個肺!

今日冇咩特別la,玩電腦lor!

就黎聖誕lu,聖誕快樂la大家!!

不過christmas party d野食未搞掂,好煩呀!!!! 就黎死喇我!

   靚呀!!Merry X'mas & Happy New YEAR !

  the dress is as same as上面!^^

 

       

刊登時間︰2005-12-18 05:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言