♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2005 年 12 月 24 日  星期六 晴天
平安夜快樂!=] 愉快

今日番團契,好趕!差d遲,番到去,ok好玩!抽到3角朱古力...俾ma ma就岩喇*

之後完左吹下水咁la,4點幾琦走lu,我地等去佈佳音...5點幾練詩,6點幾去食野,

7點幾番學校等,之後去左友愛...跟住去左新墟果邊...走果陣都10點幾lu~

同佢地打的番,西瓜請-0-"之後番到leung king,見到d人佈佳音,佢地仲同我地hi tim~

我地又hi番佢地,勁白痴!=]今日都ok開心la,我好想快d到28號ar!!!!!!!!=]

哼~你地唔去係你地損失!=]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

       

刊登時間︰2005-12-24 10:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2005 年 12 月 23 日  星期五 落雪
唉~ 鬱悶

唉~尋日christmas party,好無奈lor,早上喪早起身整,點知都係遲到!

勁多人黎左我屋企lor早上=]番到去,落去聽唔知咩咩,無la la俾fll同miz mok的左出去,

話我吹水!食屎la!幾時有呀!?唔係我講嫁lor唔該=]仲要我地班俾番$150佢tim..

未見過d人可以cheap成咁lor!!!!!.\/.跟住上去食野,我楊枝甘露失敗左,

但係d人o係度係咁講,勁賤lor~!5鍾意食咪5好食囉 ! 又要同班村姑講我煲楊枝甘露喎~

我既好大佬真係唔該晒你囉!=]之後玩game,d人又唔聽我地講野,

我地講完又要問!勁黑人憎lor!!.\/.之後大電視,勁搞野!6叔係咩ar?!    豬!

10v成日講咩ar!?   粗口 ! helen周點?!    黑人憎 !!=]哈哈!笑死左!xD

之後要拆d波波lu~><"我地尋日11個女仔整得好辛苦嫁!!之後仲俾人拮穿晒><

跟住做2工,我係組長=]去到,俾人的左出去唱歌仔!最後1首先識唱!
就係從不喜歡xx1個喇!勁搞野d人!

跟住閃水,唉~大哥跟人走佬!之後番屋企拎野,1入屋就俾人@#$%,都估到la其實!

跟住同10v&肥欣落去m記,傾野.之後散水,晚上d野唔好提!總之勁憎我老豆!.\/.

我發誓大個唔會養佢!!!.\/.

之後訓覺,訓到今朝11點差唔多12點,訓左17個中到la...都唔知今日做咩好lu*

       

刊登時間︰2005-12-23 12:26 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言