唉~尋日christmas party,好無奈lor,早上喪早起身整,點知都係遲到!
勁多人黎左我屋企lor早上=]番到去,落去聽唔知咩咩,無la la俾fll同miz mok的左出去,
話我吹水!食屎la!幾時有呀!?唔係我講嫁lor唔該=]仲要我地班俾番$150佢tim..
未見過d人可以cheap成咁lor!!!!!.\/.跟住上去食野,我煲楊枝甘露失敗左,
但係d人o係度係咁講,勁賤lor~!5鍾意食咪5好食囉 ! 又要同班村姑講我煲楊枝甘露喎~
我既好大佬真係唔該晒你囉!=]之後玩game,d人又唔聽我地講野,
我地講完又要問!勁黑人憎lor!!.\/.之後大電視,勁搞野!6叔係咩ar?! 豬!
10v成日講咩ar!? 粗口 ! helen周點?! 黑人憎 !!=]哈哈!笑死左!xD
之後要拆d波波lu~><"我地尋日11個女仔整得好辛苦嫁!!之後仲俾人拮穿晒><
跟住做2工,我係組長=]去到,俾人的左出去唱歌仔!最後1首先識唱!
就係從不喜歡xx1個喇!勁搞野d人!
跟住閃水,唉~大哥跟人走佬!之後番屋企拎野,1入屋就俾人@#$%,都估到la其實!
跟住同10v&肥欣落去m記,傾野.之後散水,晚上d野唔好提!總之勁憎我老豆!.\/.
我發誓大個唔會養佢!!!.\/.
之後訓覺,訓到今朝11點差唔多12點,訓左17個中到la...都唔知今日做咩好lu*
|