星期4,9點幾出門口with zoey...then去到見到candy..green box未開,搞錯!
之後開左,我地上去,4個人,10v未黎,俾左間細room我地,仲要話係for6-8人..
下?!咁我同琦上次去果間咪for14-16人!!算!之後唱,10v黎埋,好開心!
zoey high左xD,我地唱側田d歌,好正!有個mv,,好似係命硬,側田對鞋同我1樣嫁!開心死!!
then唱到12點幾candy走先,我地1點走..去了吉島,同z去交錢先,之後我同10v去等車,
出tst...去到了,去extravaganza睇,睇中左,跟住個人,都唔知做乜,講埋d廢野!激死我~!
張單唔係你公司既我張單就唔會係你公司既單la無奈!!!講到我屈你再折俾我咁!!
食屎!我好嬲!!之後走,10v話要去tolite食自助餐喎!笑死!then行行街咁la*
見到shirely temple ,好靚好靚!!好多波點!開心到暈!d 3好靚靚呀!
第時如果有女就1定買俾我個女女著!
之後去左食KFC,then同10v去左玩具反斗城玩人地d玩具,超開心!重拾我失去多年既童真!
xDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!買左枝吹泡泡,點知開唔到,冇得玩><"
之後走lu*番吉島,10v陪me行去新墟,then去打邊lo with mather,
150幾埋單,我都唔知點解..=]好彩唔駛我俾錢o者~ after that就番屋企lu*
好開心的1天!!我想睇側田演唱會!!!!
________________________________________________________________
今日要番團契!=]
12點幾出門口,去yingfung with 琦兒*之後食野,食完番團契,,,
番到去,見到波兒,俊兒同榮兒 啵...hee>*軒兒冇番啵~之後天任哥唱歌仔啵同我地,
不過冇乜聲lor*好悶呢佢!!之後分番組,mama同呀孫帶我地啵*我兩個game都輸左tim,
好傷心呀要罰唱歌歌+動作*o*" 之後又圍埋1齊唱中聲d歌仔啵,我地都識好多呀!=]
之後完左,我地玩大富翁啵,,hee>*笑死!波兒為左$800輸晒所有野俾我啵@!開心死!!哈哈*
之後叫外賣,好食好食!之後軒番左黎睇我地玩,俊兒偷晒銀行d錢派俾我地啵,開心死!
銀行破產!!笑死我地喇!!之後佢地走左出去,我同琦兒同埋呀澄傾計啵,好開心!
又傾袋,又傾鞋,又傾"富",傾左好耐!冇諗過可以同佢傾咁多野!!!!=) 之後6點綾我同琦兒走lu*
行10字,差d俾車車死!嚇死!之後番home lu***** 好開心的1天呀!但是我未做功課呀!><"
|