今天唔記得左起身,搞到10v要等我1陣,sor._." 之後同佢去搭車,落到下面見到我個小學同學,
我冇講野,害羞!
之後去巴士站,上車,目的地係mk*出到去,行行行行行..
之後買左金色雙喜耳環*o係旺中搵野,見到個男仔,有d似呀水..但係靚過呀水好多好多!!!超靚仔!*v*
勁靚!!!係我生平見過最靚既男仔!!!
超正!!個頭gel得勁靚!!之後行下咁la,去左潮流特區,見到個女仔,
應該係黃從希,我諗係,好似,應該唔會錯,佢同1個個頭好punk既人行,之後我地就走lu~番屋企食團年飯*
番到去,勁多餸!*v*之後就睇電視咁la,天日去拜年,話去大舅父屋企食lunch之後去西貢bbq&放風箏喎~
下..岩岩食完lunch又bbq?!都唔知應該開心定唔開心!有d無奈!- -"
|