好耐冇打lu....講下尋日先,差唔多half班人俾某個人搞到遲左2個幾中先放學,真係幾感激都有!!=]
聽左勁多人講個某某人今日sport day周街唱俾人聽話尋日俾人烚喎~真係幾cheap都有lor!!!
尋日放學等果陣,勁覺得3e好鬼死團結,行動1致la各位同學!!!=]]]]]]]]]]]]
(唔該唔好對號入座呀同學們!)
今朝5點到起身,約左lader佢地,我地等左好耐...之後去到,開幕禮,我d豆跌晒!!勁樣衰!!好熱呀!
之後上番去,我地冇機,要就咁嗌,d f.1唔多嗌,我好無奈!同10v,candy嗌得好勁!
之後1直同愛社互嗌,唔該晒d人lor,咁多野講!.\/. 當晒自己lader咁lor唔該!=] 間中發生左d唔係咁開心既事,不過廢事提喇..
lunch果陣,叫野食la,2點3要返到黎,d野食2點2先到,無奈lor,冇野好講!之後派班祥物,後面幾個同學冇,sor!因為d野la...
之後上番去,la la,,嗌得好左好多!=]]]]大家開始有鬥心喇!好野!!!!!之後係咁同愛社鬥嗌,佢地唔夠我地黎!!!!呵呵呵呵呵呵呵!
超爆喪勁激開心呀呀呀呀呀!之後佢地跑,唔緊要la!好好嫁喇!!=]下次再黎過!!!!!!!!之後放學,去買野,之後去左lily's home...
整野,我番home食飯先,之後去到,傾計,話要選1個我社既男職員會選邊個, 哈!我睇中左個呀!xD
之後我玩野la,佢地整到我個頭勁勁勁靚靚靚靚靚!!! 超超超超搞野!!!!!!!xPPPPPPPPPPPPP
我就變左做" 狄波拉氏蛋撻頭 "笑到我地暈晒!!!我個家庭有成8個人,超勁嫁個個都!!
好鬼死搞野!!真係完全睇唔出!!!!!xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
p.s: sport day 第2日會有新look出現!!!=D
DEBORAH加油!!!!!!!!
|