尋日yiu birthday!happy B-day!!
尋日10點幾起左身,打俾zoey,問佢去唔去,佢應承左呀!
thz Z 陪me去睇呀田!!去了m記食d野,then搭車,o係車站見到
鄭+wing,z係咁問我佢o係邊,我指左好多次俾佢睇,佢都睇唔到,
原來佢聽錯左利+鳴!xDDDDD笑死我!去到吉島,1點幾,
見到yi同jimmie..1齊la..等等等左兩個幾中,有個帶cap既人
彈左出黎,個個都以為係呀田,o係度嗌,點知唔係,跟住全場噓!
之後過左5-10秒,真正既呀田同芊嬅出黎喇!我地又o係度嗌!
之後佢地出黎,原來芊嬅真人好靚嫁~!
靚過上鏡好多好多好多好多好多好多!
呀田都幾靚,不過用cute同可愛黎形容o岩d我覺得!
之後佢地同d人玩game,d 8婆好pk!勁扮野!!食c la!
之後呀田同芊嬅落黎派野,呀田企左o係我地前面!好開心!
好正!我冇影到,想同佢握手,不過握唔到><"又拎唔到佢派d野喎
之後芊嬅又係企左o係我地前面,超正!好靚!
不過我周圍d人o係度搶野!無奈!
我又拎唔到><"芊嬅好白淨呀!之後佢地上番台,
睇呀田個mv,好地等既時候睇左n咁多次!之後差唔多完la,
想去停車場見呀田同芊嬅最後1面,點知周圍走,好白痴!勁支力!
then見唔到佢地,我同Z去了食野..之後番home lu*
哈!今日見到呀田同芊嬅真係勁勁勁開心呀!
下次又要出呀田d function!!=]]]]]]]]]
so Hapi yesterday!!!
_______________________________________________________
今天番學遲到-0-||番到去差唔多睇完tv,之後派newspaper,我睇C先,
見到有呀田同千華!不過勁細張-.- 之後CHI,對答案,thz asuka幫me做!
之後eng,冇溫dict,好彩岩岩合格!=D 之後公民,今日講既topic係ASIA,黃sir超搞笑!
指住我話我有愛滋.. 大吉利是咩!?!then maths,派卷,好開心呀!我終於都合格喇!
我同徒弟仔講,yeah!跟住佢又yeah番我喎!xDDDD有呢倨徒兒真係好喇!
lunch,go粥鋪with fanny&10v..有毛既....番scl既時候笑爆左,個頭俾d wind吹到亂晒!
fanny個頭超搞笑!xP then art lesson,落左去下面寫生,,見到有人紮馬*勁嘔心lor唔該!
條友勁扮野!食c吧!epa...我地答問題勁似小學生,xD 今天都幾開心呀!放學,俾人踩到隻腳指公><
之後又去留堂lu*
|