♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 2 月 21 日  星期二 晴天
ok的星期2 愉快

今天番學,終於冇遲到lu*呵呵~番到去,做下功課咁la,之後eng,

ok的!then普通話,我好俾心機啊!=]之後maths,bca quiz,唔係好難,

不過有d唔識,好快做晒lu*之後聽講座,咩肺結核,原來我地form有人患左..

我諗我估到邊個,希望佢怏d好番啦!!=)  之後早左放,落去,差唔多有2分1既3e同學排成1字咁..

當lunch中聲1響起,1齊行出學校門口,好搞笑,勁白痴xDD  去了大興買,好抵呀!=]

之後去library陪fanny,借了兩本書..整餅既.*之後中文,有點悶同無聊!then eng again,

我果組好高分啵*開心開心!=D放學去了206., CHARLIE & The Chocolate Factory報名做幕後.

then去mmlc留堂,同10v打籃球game,我尋日已經有26/35喇,今日都係差唔多la!hee>*

       

刊登時間︰2006-02-21 04:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 2 月 20 日  星期一 落雪
尋日+今日 愉快

尋日yiu birthday!happy B-day!!

尋日10點幾起左身,打俾zoey,問佢去唔去,佢應承左呀!

thz Z 陪me去睇呀田!!去了m記食d野,then搭車,o係車站見到

鄭+wing,z係咁問我佢o係邊,我指左好多次俾佢睇,佢都睇唔到,

原來佢聽錯左利+鳴!xDDDDD笑死我!去到吉島,1點幾,

見到yi同jimmie..1齊la..等等等左兩個幾中,有個帶cap既人

彈左出黎,個個都以為係呀田,o係度嗌,點知唔係,跟住全場噓!

之後過左5-10秒,真正既呀田同芊嬅出黎喇!我地又o係度嗌!

之後佢地出黎,原來芊嬅真人好靚嫁~!

靚過上鏡好多好多好多好多好多好多!

呀田都幾靚,不過用cute同可愛黎形容o岩d我覺得!

之後佢地同d人玩game,d 8婆好pk!勁扮野!!食c la!

之後呀田同芊嬅落黎派野,呀田企左o係我地前面!好開心!

好正!我冇影到,想同佢握手,不過握唔到><"又拎唔到佢派d野喎

之後芊嬅又係企左o係我地前面,超正!好靚!

不過我周圍d人o係度搶野!無奈!

我又拎唔到><"芊嬅好白淨呀!之後佢地上番台,

睇呀田個mv,好地等既時候睇左n咁多次!之後差唔多完la,

想去停車場見呀田同芊嬅最後1面,點知周圍走,好白痴!勁支力!

then見唔到佢地,我同Z去了食野..之後番home lu*

哈!今日見到呀田同芊嬅真係勁勁勁開心呀!

下次又要出呀田d function!!=]]]]]]]]]

so Hapi yesterday!!!

_______________________________________________________

今天番學遲到-0-||番到去差唔多睇完tv,之後派newspaper,我睇C先,

見到有呀田同千華!不過勁細張-.- 之後CHI,對答案,thz asuka幫me做!

之後eng,冇溫dict,好彩岩岩合格!=D 之後公民,今日講既topic係ASIA,黃sir超搞笑!

指住我話我有愛滋.. 大吉利是咩!?!then maths,派卷,好開心呀!我終於都合格喇!

我同徒弟仔講,yeah!跟住佢又yeah番我喎!xDDDD有呢倨徒兒真係好喇!

lunch,go粥鋪with fanny&10v..有毛既....番scl既時候笑爆左,個頭俾d wind吹到亂晒!

fanny個頭超搞笑!xP then art lesson,落左去下面寫生,,見到有人紮馬*勁嘔心lor唔該!

條友勁扮野!食c吧!epa...我地答問題勁似小學生,xD  今天都幾開心呀!放學,俾人踩到隻腳指公><

之後又去留堂lu*

       

刊登時間︰2006-02-20 04:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言