今天早左起身,番到學校都ok早,做下功課咁la都係,冇做mce quiz corr,激多!改死人嫁會!
我寧願佢罰我留多個月堂好過!之後上phy,係咁溫CHI HISTORY,,冇聽書,間唔中睇下黑板,
完全唔知佢講咩!1定讀唔到理科!之後chi history,,quiz,,我c part攞到8.5分呀!
超開心!10分滿分啵,我本來有題岩嫁,我開頭寫左旅順嫁,之後改左做威海衛...咁就冇左0.5喇><"
不過已經好好嫁喇!!=]then R.S,,,,睇片!之後eng,我要去後面企-0-"
又話dict word bank,,勁多lor唔該!有點點無奈!==" lunch,10v陪fanny去買飯,
我1個坐canteen,大哥行過話[ 寂寞呀? ] 我心諗[ 係呀,係咪你陪我a?xDDD ]
之後佢地番黎,fanny搞到我笑爆肚!xP 之後library,,,then上番去,maths,我周圍幫pool嗌人買旗,
係咁嗌人俾兩蚊,xD...放學,落左去玩,開心開心!fanny笑到喊!xDDDDDD我都笑到暈喇,10v係咁輸=D
之後玩捉e因*好玩呀!3點9走lu~番屋企! |