♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 2 月 25 日  星期六 晴天
mk之旅*

今天10點起身,10點幾就煮野食,味千,好食!then就換3呀,果d la,夾左曲髮=]]]

之後約zoey落車站等,坐舊巴士-0-"超迫!去到了,個女仔問2-2:30得唔得,乜冇得唔得咩?!

左朗豪坊行了很久,行了他們拍"天幕"的地方,但我們搵不到"ROSA"之後去了mtr station,,

見到果女仔lu,之後搞掂就好快行左去家樂,去了Double Star,食afternoon tea=]]]]]好正呀!

好味道!=D 之後行街街,好漂亮呀d衣服!=]then去了潮特行,之後就走了,o係車度睇書,

見到1個ttc f.2既女仔,她和她的朋友說話很大聲,,講不要告訴別人我跟你是同校的!!

之後番屋企lu*今天很開心!因為我和zoey都有收穫呀=)

 

       

刊登時間︰2006-02-25 07:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 2 月 24 日  星期五 晴天
好支力呀 不安

今天早左起身,番到學校都ok早,做下功課咁la都係,冇做mce quiz corr,激多!改死人嫁會!

我寧願佢罰我留多個月堂好過!之後上phy,係咁溫CHI HISTORY,,冇聽書,間唔中睇下黑板,

完全唔知佢講咩!1定讀唔到理科!之後chi history,,quiz,,我c part攞到8.5分呀!

超開心!10分滿分啵,我本來有題岩嫁,我開頭寫左旅順嫁,之後改左做威海衛...咁就冇左0.5喇><"

不過已經好好嫁喇!!=]then R.S,,,,睇片!之後eng,我要去後面企-0-"

又話dict word bank,,勁多lor唔該!有點點無奈!=="   lunch,10v陪fanny去買飯,

我1個坐canteen,大哥行過話[ 寂寞呀? ] 我心諗[ 係呀,係咪你陪我a?xDDD ]

之後佢地番黎,fanny搞到我笑爆肚!xP 之後library,,,then上番去,maths,我周圍幫pool嗌人買旗,

係咁嗌人俾兩蚊,xD...放學,落左去玩,開心開心!fanny笑到喊!xDDDDDD我都笑到暈喇,10v係咁輸=D

之後玩捉e因*好玩呀!3點9走lu~番屋企!

       

刊登時間︰2006-02-24 04:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言