今早晚了出門,差點兒遲到!回校了,撞見欣=] 上課室,果5層樓梯真係行死我!><"
睇報紙,真係終於明白咩係好眉好貌生沙"失"!唉!真係睇唔出果個警員會做埋d咁既野..
哈!hannah帶左"不思議遊戲"既漫畫俾我喇!thz晒!!好俾心機咁睇!中文,好快作完文,
o係度睇本"不思議遊戲"既漫畫=D 之後eng,TP quiz,唔難a..ok快交左.之後又睇本漫畫la,
*果陣係小息*,俾fll收左-0-"話放學攞番..咁我咪睇第2本先lor=) 公民,今堂講歧視,ok搞笑*
之後maths,今日唔駛quiz,天日先!哈!對答案又做w.s,,,e課還可以,但上果幾課就..>_<
lunch,o係1樓搵埋大木瓜同小菠蘿1齊食lunch,張縈塋條粉旦整到我的面濕晒-O-"
e+同你好熟ma!?勁想打佢,冇d禮貌..==凸!之後o係canteen食,食完睇緊本書la,
條張縈塋又走埋黎lor~唔知佢做乜,又無lala搶走我本書喎,.真係頂佢個lung!!!
火都黎埋!!未見過d人咁冇大冇細嫁lor!跟住咪串佢lor,條友又唔夠人串,係咁整10v的面..
勁黑人憎!仲坐落我"格離"凸凸凸凸凸!!我即刻閃開,條友勁樣衰!我好似變到好惡咁..
跟住10v佢地3個拍手掌xD 之後上番去la,我又睇書啵*art,我又睇la,睇到好激動.,
差d喊埋出黎,真係好傻豬>3<"art堂我已經睇晒本書lu* 之後epa,10v勁答問題,
我又再睇多次本書,都仲係咁好睇!又睇到勁激動.....之後放學,搵fll攞番本書,
佢話我本書dirty,哦*真係幾dirty都有-O-' 仲話天日見我睇本野就通知家長喎..
ok! just do it!!之後番家lu*番到屋企又睇果兩本書,我今日每本睇左4次..crazy!!
讀書又冇咁好心機,我真係..唉! |