♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 3 月 18 日  星期六 晴天
66666.. 驚訝

今日5點到起左身,有人打電話俾我..早到發癲!!-_-"

我媽媽去聽電話,佢以為我d同學玩我電話-0-"其實我自己都嚇窒左,,

完全唔知發生緊咩事- -" 之後我訓番la,12點幾起身,

本來諗住番團契嫁,後尾打俾波波傾左陣,諗諗下都係算la,我唔想見到西瓜!

之後o係屋企睇pingpung ball,黃楠真係好勁!!又傾下電話咁la,

3點幾落去食lunch,,食得超crazy!!!飽死lu** then電視做"不思議遊戲"喎,

開心死x100000!好耐冇睇喇,呢套cartoon我細個果陣超中2睇嫁!1次做兩集,

不過好怏做完lu..我下星期1定要睇!!  之後6點幾就食飯lu,好多餸,

我哥唔o係屋企特別好餸既,我覺得!=D 之後玩電腦la,天日要好好做功課喇!

       

刊登時間︰2006-03-18 06:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 3 月 17 日  星期五 晴天
OK的* 開心

今日番學,都係咁la,冇咩特別,今日冇早會,好彩!

first中文,講書.留留地心la,then chem,我地係咁傾計xP

之後PEx2,,同yan wa yi1組,又玩又傾,第2堂1大埋人1齊踢波,同d男仔爭埸,

佢地踢先,之後到我地,我地4個1組,踢全埸,我果組win左1比0呀!=^^=

lunch,go桃源島with侄女 婉 節瓜 kamen.傾下遲d bbq d野,之後番scl,

上bio,我勁答miss yiu問題,阮sir係咁影住我地組-_-'''之後eng,dict,

識英文唔識中文-0-"又對下answer,又講下M.Verb咁la,遲左放學.

放學去左yiu's home,玩電腦&uno..asuka隻手冇lu..5點5走人.

期待明天獻出我的第1次=]心情緊張!要早起呀!

今晚天幕大結局喇!好唔捨得呀!><"

E+係9:00p.m. ,,,,岩岩睇完天幕大結局><' bosco真係好好!我唔太中2周麗淇..

佢明知自己1開頭已經唔中2bosco又要應承同佢1齊,仲應承嫁俾佢,跟住又同番鄭+穎1齊,

咁即係想bosco點o者..搞到佢咁唔開心.好彩最尾bosco諗得開咋!都係bosco最好!!!!

p.s:天日大哥去比賽喇,加油呀!我會幫你打氣嫁喇!放心去la!xP

       

刊登時間︰2006-03-17 06:34 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言