今日番學,都係咁la,冇咩特別,今日冇早會,好彩!
first中文,講書.留留地心la,then chem,我地係咁傾計xP
之後PEx2,,同yan wa yi1組,又玩又傾,第2堂1大埋人1齊踢波,同d男仔爭埸,
佢地踢先,之後到我地,我地4個1組,踢全埸,我果組win左1比0呀!=^^=
lunch,go桃源島with侄女 婉 節瓜 kamen.傾下遲d bbq d野,之後番scl,
上bio,我勁答miss yiu問題,阮sir係咁影住我地組-_-'''之後eng,dict,
識英文唔識中文-0-"又對下answer,又講下M.Verb咁la,遲左放學.
放學去左yiu's home,玩電腦&uno..asuka隻手冇lu..5點5走人.
期待明天獻出我的第1次=]心情緊張!要早起呀!
今晚天幕大結局喇!好唔捨得呀!><"
E+係9:00p.m. ,,,,岩岩睇完天幕大結局><' bosco真係好好!我唔太中2周麗淇..
佢明知自己1開頭已經唔中2bosco又要應承同佢1齊,仲應承嫁俾佢,跟住又同番鄭+穎1齊,
咁即係想bosco點o者..搞到佢咁唔開心.好彩最尾bosco諗得開咋!都係bosco最好!!!!
p.s:天日大哥去比賽喇,加油呀!我會幫你打氣嫁喇!放心去la!xP |