♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 3 月 16 日  星期四 晴天
今日

今日番學差d遲,我行10字先冇遲咋=] 上去睇書,thx carmen幫我拎書!

到上phy,做功課la又,ut唔知點算!then中屎,對下答案咁la,之後R.S,測驗,我寫到full晒,

睇死5sir xP,之後eng,講本story book,,lunch,椰記with fanny 10v,

fanny好衰!下次都唔差左等多30秒la!d時間都俾你笑晒喇!今日個紅湯好難飲!><"'

番到去maths,做w.s,,,之前學d野,我還番晒俾miss lu*我同asuka都唔識做!

miss話天日放學先留番.

之後我感到好感到無奈.你想我點?夠喇!我真係受夠喇!
我唔知道仲要為你喊幾多次呀!我冇眼淚喇..1次又1次,
唔知你仲記唔記得果陣我地1陣唱朋友仔呢隻歌既情景..
你認為我真係為左1杯雪糕面咁咩?你唔覺得個問題嚴重左咩?
點解呢個係咁,果個又係咁,有異性冇朋友-0-"

       

刊登時間︰2006-03-16 09:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 3 月 15 日  星期三 晴天
尋日+今日* 開心

講番尋日先,尋日朝早起身見唔多舒服,跟住冇番學,訓下又醒下,

1點先起身,食左d野,睇電視,勁睇etv,e+d etv同我當年睇果d唔同晒lu~

時代變,人都老lu# 跟住又睇下卡通片咁,好好睇呀!好耐冇睇過咁多卡通片喇!

我睇左放學icu,,寵物小精靈同唱k小魚仙呀!=D 之後冇幾耐就食飯,食完飯,睇電視,

11點沖涼,跟住訓覺,點知訓極都訓唔著,12點幾到先訓著,訓下又醒下喎~

今日6點幾就起左身喇-0-''' 番到scl都好早,8點未夠就番到喇,跟住上堂la,

地理,呀sir同d人1樣咁煩!之後eng,都冇乜特別,art,係咁唱歌仔俾能同肥肥人聽xD

之後中文,上堂冇番都唔知佢地玩緊咩=.='''''最後ram出黎唱歌,成班進入高潮狀態xP

lunch老鉗記with v子和fanny,食完仲好早,1點2咋!番到scl搭3-4到la,

上課室食maltesers=]之後差唔多食完,榮又過黎俾左1包我喎,

超開心x1000000  好感動呀!得佢1個記得咋!

唔似得d人忘恩負義.\/.'' 應承左人俾又唔俾!勁cheap!

跟住上maths,成堂對bca..我d分係老吹既-W-'' 最後chem,我好多w.s都冇交=]]

係咁同fanny&yan玩又傾計=DD 之後放學lu*

       

刊登時間︰2006-03-15 04:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言