講番尋日先,尋日朝早起身見唔多舒服,跟住冇番學,訓下又醒下,
1點先起身,食左d野,睇電視,勁睇etv,e+d etv同我當年睇果d唔同晒lu~
時代變,人都老lu# 跟住又睇下卡通片咁,好好睇呀!好耐冇睇過咁多卡通片喇!
我睇左放學icu,,寵物小精靈同唱k小魚仙呀!=D 之後冇幾耐就食飯,食完飯,睇電視,
11點沖涼,跟住訓覺,點知訓極都訓唔著,12點幾到先訓著,訓下又醒下喎~
今日6點幾就起左身喇-0-''' 番到scl都好早,8點未夠就番到喇,跟住上堂la,
地理,呀sir同d人1樣咁煩!之後eng,都冇乜特別,art,係咁唱歌仔俾能同肥肥人聽xD
之後中文,上堂冇番都唔知佢地玩緊咩=.='''''最後ram出黎唱歌,成班進入高潮狀態xP
lunch老鉗記with v子和fanny,食完仲好早,1點2咋!番到scl搭3-4到la,
上課室食maltesers=]之後差唔多食完,榮又過黎俾左1包我喎,
超開心x1000000
好感動呀!得佢1個記得咋!
唔似得d人忘恩負義.\/.'' 應承左人俾又唔俾!勁cheap!

跟住上maths,成堂對bca..我d分係老吹既-W-'' 最後chem,我好多w.s都冇交=]]
係咁同fanny&yan玩又傾計=DD 之後放學lu* |