♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 2 月 18 日  星期六 晴天
^6^" 愉快

今天10點起身,之後玩電腦,玩到差唔多11點,之後又話唔駛出住,咁咪又玩電腦lor..

晏d會出去睇戲,唔知睇咩,預祝yiu天日生日!=] e+好悶,冇野做..等我post下之前同琦b佢地d puriii先,  好白痴!xDD

番黎再打la* 

e+係08:27p.m,,,,番左黎1陣la,今天出去,sorry I'm late!不過asuka遲大到!xD我地玩佢,唔好嬲呀!

之後食野,我同wing果個超spicy!!><" 去玩咩咩樂園,win左好多票!xD

買了票睇 ...入埸,果度d哥哥o係度嚇我地..我左邊冇人坐,好驚..

劇情唔講,自己去睇!=]不過可以講既係呢套戲好好睇!唔係廢片!!我好想睇多次!!真係好好睇*v*"

不過我真係好廢!人睇驚慄片,我睇驚慄片,睇到ending o係度喊,自己都覺得自己白痴!不過睇既時候,

我地後面d潮爆新人類好ma煩!又嘈!係咁爆粗喎,又話咩好x恐怖...用下個腦la唔該!唔恐怖就唔係驚慄片la哥哥!

係咁調位,麻q煩 !嘈住呀姐睇戲!我地睇到d驚果陣o係度嗌,真係好驚呀!我覺得套戲都幾成功!起碼嚇到我地la*

之後去拍puriiiiiiii*好多人!ok開心的!=]then yiu走lu*我地送佢搭車,之後asuka陪我地去咩bio果個野,

見到ram-0-"之後我同10v送asuka搭車,我同10v走圍行,有人用$20紐左兩個1樣既winnie橡根@!xDDD

then行多陣番yf食野,之後番lk又食甜筒!xD之後番屋企lu*  today was so hapi!

tmr  I  will  go  to  see  JUSTIN!!!!!

 

       

刊登時間︰2006-02-18 11:44 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 2 月 17 日  星期五 晴天
今天今天* 愉快

今天番scl,差d遲,but又要行10字- -"then newspaper readind time,

我好認真咁睇!之後MR.WONG入黎話today唔駛quiz,大家都好開心!=]

then bio lesson,我睇緊野MR.WONG無la la行左去我後面,嚇死!我睇咩?

我睇番上年寫果本簿仔,見到某日日記,果陣f.2,,,考完試同Z&10v去唱k,之後出mk,

o係朗豪見到BOSCO & 李思捷拍緊[ 天幕下的戀人 ] BOSCO超靚仔,李思捷勁nice!

之後就中2左BOSCO lu!!好開心! [ 天幕下的戀人 ] 星期1就做喇!!!大家1定要睇呀!!!!!

之後maths,我識識地,應該合格既!之後history,dict,5分...合格!=] after that,,

eng lesson,,today was quite gd. lunch,go 大興buy lunch with Fanny,Asuka,Z,W,G,C.

之後陪fanny抄書,fll冇人性的!駛唔駛咁罰呀!低能!變態!之後double CHI,ok la,o係咁做d要寫既野.

第2堂,聽歌,好搞笑~!幾條友對住H唱歌!xDDD 佢感到好無奈!放學搵miss mok做番2題數,唔識,

走入去問龐禧年,佢好勁!佢1教我就明晒!我覺得佢教maths會教得幾好!!之後o係canteen坐with琦b,

俾人屈機請野飲!之後走lu*

10v今日唔番真係o徒晒!

       

刊登時間︰2006-02-17 11:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言