♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 1 月 23 日  星期一 晴天
1* 愉快

放假中...講番6+日d野先,,6,2工日,早上去左asuka home,之後z來了,then出了mk,

陪z攞野..之後番t.m....去了m記,ttc 果兩個人勁望,shit!之後去2工果度,o係間room..

傾計,佢地玩..之後我地出左去,d人嚇親me!但係唔係好驚..之後番school,做問卷,

之後走,o係門口企左好耐都唔知去邊,之後去左tingking1個公園仔傾計with10v pool polin&wa~

傾左2粒中多d,之後去m記食野又傾多3粒中...傾左好多好多野!好開心!對佢地改觀晒!特別係pool!

原來我地幾個好多時都想法1致!!=]之後同polin走,好大wind!之後番home lu*

尋日,3點幾同ma咪去吉島,行行行,之後食左咩台灣既花枝丸,超好食!!!!*v*跟住行行,之後食飯,

之後番home lu*好凍呀!*w*好想快d星期4,我要去bbq!=] wish d天氣好d!唔好咁凍!*

仲有呀,JUNO的濛勁好聽!超中2!!快d聽la!

       

刊登時間︰2006-01-23 01:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 1 月 18 日  星期三 晴天
SPORT DAY+尋日+今日 愉快

果日sport day,開心死啦!達社la la隊攞冠軍呀!喪開心!!!!!!!我勁激動!喊到癲=]但係真係喪開心!!

不過班際又輸..包尾...算la..大哥同林+俊佢地跳舞,笑到我a!總之就好開心la,達社la la第1呀!!!!!!

之後去左吉島,跟住去左食飯,見到d人覺得好核特!嘔!之後同jenny媽同狄波拉氏大西瓜1齊走!跟住番home  lu*

第2日,即係尋日la,早上同欣傾計,之後1點到打俾琦,之後1幾同佢出去唱k...2人唱6人房...唱到7點先走,

跟住7點幾番到屋企,食飯...跟住2點幾訓 lu~

今日番學,把聲變番sport day果日咁難聽...><"番到去,冇交功課啵,好支力!!尋日high得滯=]

之後都係上下堂咁la..中文堂喪左,勁跳la la舞*xDDDDDDDD之後lunch,yingfung..好飽!食得好慢~

之後番去maths quiz...勁唔識!好難!!!之後music...d電腦好廢!之後2放學with  asuka,10v去玩果個棋比賽,

點知係天日喎~大家支持我地la=)之後去左leungking買野,跟住去左asuka's home..玩...之後走lu*

 

       

刊登時間︰2006-01-18 05:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言