放假中...講番6+日d野先,,6,2工日,早上去左asuka home,之後z來了,then出了mk,
陪z攞野..之後番t.m....去了m記,ttc 果兩個人勁望,shit!之後去2工果度,o係間room..
傾計,佢地玩..之後我地出左去,d人嚇親me!但係唔係好驚..之後番school,做問卷,
之後走,o係門口企左好耐都唔知去邊,之後去左tingking1個公園仔傾計with10v pool polin&wa~
傾左2粒中多d,之後去m記食野又傾多3粒中...傾左好多好多野!好開心!對佢地改觀晒!特別係pool!
原來我地幾個好多時都想法1致!!=]之後同polin走,好大wind!之後番home lu*
尋日,3點幾同ma咪去吉島,行行行,之後食左咩台灣既花枝丸,超好食!!!!*v*跟住行行,之後食飯,
之後番home lu*好凍呀!*w*好想快d星期4,我要去bbq!=] wish d天氣好d!唔好咁凍!*
仲有呀,JUNO的濛勁好聽!超中2!!快d聽la!
|