新年快樂!!尋日9點幾起身,之後10點幾出門口with ma&哥,.then去大舅父's home..
first搭bus去太子and then轉mtr去將軍澳,12點幾到,又係我地最早到-"-
之後等埋我hello舅父1家&兩個表姐就食飯lu*我大舅母年年都勁多餸!往年冇數到,
今年1數,嚇見有12餸1湯,利害利害!!!but我覺得d餸同d湯唔夠味,maybe bc我屋企果d好濃味la~
之後食完飯坐左1陣就ready去西貢清水灣bbq..坐表哥車with哥,&兩個表姐..大人門就搭taxi la*
表哥真豪氣!佢揸左架車落黎,我地1上車,佢就話"黎黎黎,派錢先"
跟住就攞左1早準備好既8張$100出黎派俾我地4個=],,我地細果陣就送玩具,e幾年就俾cash=)
咁又係,佢都算有錢la,雖然佢讀書唔多,但係佢電腦超勁!
o係唔知咩公司寫程式,據說月薪有4-5萬! 又未結婚,自己住間過百萬既屋,
如果我好似佢咁就好喇!!但係我d電腦咁屎,都係唔駛諗!之後去到,我地去左放kite...
原來d kite係大舅父自己整既,我ma咪話大舅父以前都係自己整黎玩,佢d kite好掂!仲1次過整左10幾隻..
我地玩,放到勁高!去到雲度,差d睇唔到!之後落去食野,有d係我燒野食咁耐都未燒過既野---大蝦同魚=.=
之後燒燒下我地又上番去放kite,我問表弟去唔去搵佢家姐,佢跟左我地上去,我地叫佢唱歌佢又真係唱,好得意!
放d kite又放到超高,有個人隻kite同我"q"住左,跟住我整整下界斷左佢的kite xD 同我表弟玩下咁la,
跟住我地玩到個天差唔多黑就落番去lu*跟住又食下野咁,之後我見到表弟,佢自己同自己玩,又勁開心喎,
跟全我過去佢度,佢訓左上張"登"度,自己o係度笑,好開心咁,跟住我同佢講叫佢落番黎先,好危險.
跟住佢話"我落唔到黎呀"把聲勁cute!!跟住我抱佢落黎,then佢又上番去,超搞笑!=]]]]個表弟勁可愛!!
之後個天勁黑,果度可以1枝街燈都冇嫁lor- -" 我地燒多陣就走lu*番舅父屋企先,then攞番d野就走lu*
番到home10點到la~之後哥12點先番,去了搵他女友啵~佢同我其中個表姐好衰!係咁叫我拍拖,痴線!/__\"
跟住night睇電視睇到3點幾先訓,傻左!今日2點先起身!*跟住成日o係屋企mo出街~ |