♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 2 月 1 日  星期三 晴天
OKLA* 驚訝

今天11點幾先起身,,,本來諗住10點嫁,點知起唔到,尋晚同我呀哥睇古巨基,楊千嬅,側田&呀mark個野,

側田唱歌好好聽呀!@_@睇到好晏先訓zzzzzz"

原本諗住去10v屋企嫁ma..e+都唔知點""then睇左95至尊..

之後玩電腦..睇人地日記...好悶呢!冇乜野做,,唔想做功課呀!!!!成日俾咁多功課!.\/."

我天日要出街!我要買銀包!!出TsT睇*有興趣出既就1齊la~=]

       

刊登時間︰2006-02-01 01:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 1 月 30 日  星期一 晴天
合皮嬲耳!=]] 愉快

新年快樂!!尋日9點幾起身,之後10點幾出門口with ma&哥,.then去大舅父's home..

first搭bus去太子and then轉mtr去將軍澳,12點幾到,又係我地最早到-"-

之後等埋我hello舅父1家&兩個表姐就食飯lu*我大舅母年年都勁多餸!往年冇數到,

今年1數,嚇見有12餸1湯,利害利害!!!but我覺得d餸同d湯唔夠味,maybe  bc我屋企果d好濃味la~

之後食完飯坐左1陣就ready去西貢清水灣bbq..坐表哥車with哥,&兩個表姐..大人門就搭taxi la*

表哥真豪氣!佢揸左架車落黎,我地1上車,佢就話"黎黎黎,派錢先"

跟住就攞左1早準備好既8張$100出黎派俾我地4個=],,我地細果陣就送玩具,e幾年就俾cash=)

咁又係,佢都算有錢la,雖然佢讀書唔多,但係佢電腦超勁!

o係唔知咩公司寫程式,據說月薪有4-5萬! 又未結婚,自己住間過百萬既屋,

如果我好似佢咁就好喇!!但係我d電腦咁屎,都係唔駛諗!之後去到,我地去左放kite...

原來d  kite係大舅父自己整既,我ma咪話大舅父以前都係自己整黎玩,佢d  kite好掂!仲1次過整左10幾隻..

我地玩,放到勁高!去到雲度,差d睇唔到!之後落去食野,有d係我燒野食咁耐都未燒過既野---大蝦同魚=.=

之後燒燒下我地又上番去放kite,我問表弟去唔去搵佢家姐,佢跟左我地上去,我地叫佢唱歌佢又真係唱,好得意!

放d  kite又放到超高,有個人隻kite同我"q"住左,跟住我整整下界斷左佢的kite xD 同我表弟玩下咁la,

跟住我地玩到個天差唔多黑就落番去lu*跟住又食下野咁,之後我見到表弟,佢自己同自己玩,又勁開心喎,

跟全我過去佢度,佢訓左上張"登"度,自己o係度笑,好開心咁,跟住我同佢講叫佢落番黎先,好危險.

跟住佢話"我落唔到黎呀"把聲勁cute!!跟住我抱佢落黎,then佢又上番去,超搞笑!=]]]]個表弟勁可愛!!  

之後個天勁黑,果度可以1枝街燈都冇嫁lor- -" 我地燒多陣就走lu*番舅父屋企先,then攞番d野就走lu*

番到home10點到la~之後哥12點先番,去了搵他女友啵~佢同我其中個表姐好衰!係咁叫我拍拖,痴線!/__\"

跟住night睇電視睇到3點幾先訓,傻左!今日2點先起身!*跟住成日o係屋企mo出街~

       

刊登時間︰2006-01-30 04:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言