今日又遲了起身,又要行10字先冇遲咋!!見到d高form電左曲都冇俾人捉,
呢個世界真係好唔公平!番到去,睇書..then eng,悶悶的!之後兩堂maths,
係咁check我的...-0-"之後普通話,聽下故仔咁la,lunch,同我兩個乖女佢地行去,
開頭諗住去買飯,點知想食粥鋪 啵*so都係去粥鋪買番去食,then上去,冼先生幫我做maths,
哈哈!d人係咁嫁喇~then同婉婉呀,侄女呀,節瓜佢地玩 啵*我要射你個股!...=] x 100000000!
我好奸呀!婉婉好搞笑!then中文,坐低左,呀sir唔知!xD 最衰李x芬!!嘈咩嘈!又要坐爆"登"喎~
死地郵!!!!之後eng,,quiz..好彩合格*不過e+ d end真係差過以前好多,都唔知點算好!
放學,要番堂嫁,不過冇去到啵*食ice cream..正! 之後番home lu*睇放學icu,個妹妹好得意呀!o錫啖先~=]
|