♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 2 月 16 日  星期四 晴天
今天* 開心

今天星期4,番學,本來唔番嫁喇,THEN琦又話陪ME遲啵,咁咪番lor,番到去,8點10到lu~

上去課室,上緊中文,冇乜特別,個聆聽d答案超廢!跟住chem,去左mmlc,開頭冇乜野la,

之後聽完D人present之後我地個個都玩打籃球game,勁搞野!搞到超爆嘈!個keybord就壞lu~

then PE lesson,好無聊!成日打ping pung ball!小完息飲野又鬧,頂!好煩!係佢自己遲放咋!

我地拋手波...then自由時間,我地跳大繩,哈哈!fanny好搞野!!xD之後lunch去了yingfung,

after that番scl,,bio lesson,MR.WONG went out了,so MISS YIU同我地上,

對answer,好白痴!佢講野好快,又唔寫o係blackboard度喎~then eng..I help fll to get

her things 2 times!.\/. extremely tired !then nothng to do*

then I stay after scl for 1hour,,so  poor!-0-|

       

刊登時間︰2006-02-16 04:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 2 月 14 日  星期二 晴天
尋日+情人節! 愉快

唉~岩岩打d野冇晒!頂!

尋日去了唱k with 節瓜,carmen,婉婉,陳c ting,10v,幾開心的!不過有人cut me線!-0-"

唔開心!唱了很多懷舊金曲!xD 唱到4點幾走la,去了食糖水,幾好食的!婉婉食面仲多過me!- -"

又噴芝麻糊+豆腐花喎,勁核特but笑爆咀!!傾計,傾左好多我以前既野,then去了影puriiiiiiiiiiiiiiiiiii*

挺漂亮的!又與10v拍了,開心x10000000000000#then去買朱古lg for td 送俾大家食*=]

______________________________________________________________

今天番了學校不久就派朱古lg了!^^派了給很多同學呀!=]] 今天收到我送的金莎的人,

公喜呀!只有我的supersuper good fd & family &徒弟先有嫁咋!! =^_^=

亦收到很多朱古lg呀!=] 特別感謝俊俊的盒裝金莎!很開心!完全冇諗過!

都好多謝其他fd既朱古lg呀!!!好好味!!哈!3月14號!男仔記住送番朱古lg俾我地呀!! 

今天不提不開心的事了* 放學走with琦兒,冇留堂,唔想,天日先la*哈哈~!

   情人節快樂!

       

刊登時間︰2006-02-14 06:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言