尋日同我mum出了荃灣,勁食野lor!去到唔知咩商場又食台灣腸,
又食龍蝦丸,跟住行街la,行到3點又去食哩個山西"都"削面同小籠包喎,
痴線!跟住去左間野飲鮮渣果汁-.-"超變態!跟住同mum番左市中,
行下咁la,行左1陣覺得勁支力,去了坐坐,跟住又去食飯,
去了kfc,叫左n咁多樣野食-0-"我暈喇!
then番屋企lu~
_______________________________________________________
今日番學,差d遲到*第1堂oral,好唔舒服,個頭好痛!好似就爆咁!

差唔成堂多冇上..then有人傳張野話我同幾個同學1陣攞獎,唔係咁激動呀ma?!
之後週會,上左最前坐,勁魚!攞埋晒d豬肉獎-_-''
有d片睇番la,勁樣衰呀我!上台果陣我冇抬起頭來,好白痴呀真係!
then maths頒番個數學之王獎*勁緊張!好野!今年終於都我地拎番喇!超開心!
then maths堂我地分d獎品黎食=]]]]]]第1次maths堂食野咋!今日堂maths好開心!
之後普通話,考試,我係今日最尾1個考既人..到我既時候,d同學走緊去食lunch,
侄女同大哥叫我加油!hee>*多謝!接著lunch去了粥鋪with 10v fanny,,
之後番scl我又覺得好唔舒服喇!有好多同學仔問我係咪唔舒服,多謝關心!=D
上中文,好辛苦!跟住eng,開頭都好不適,之後好番d lu* 放學,mmlc使用電腦中....
|