尋日清明,勁早起身去拜山!10點到出到去la,行上個山,嘩!咩事?
勁晒勁熱!!晒黑我a...之後成2點幾先走得lor,約左10v嫁ma..
搞到我遲左好多..sorry!餓到我暈喇!!冇乜食野,去到mk,go味千食拉面,
咩事咩事?勁耐先黎lor,以後唔去朗豪食味千!!.\/.' then行左好耐街.,
o係瓊華行左好耐先搵到asuka講果間野-0-"緊係la,1樓就講做2.,3樓,
緊係搵唔到la! 之後行多陣就番家lu*好支力呀!!!!
________________________________________________
today50分先出門口,好彩冇遲o者..then番到去又睇書la,
之後phy,我竟然有d留心咁聽書喎.,發生咩事呀?! then chi his,
哈哈!我最尾果題12分咪唔夠time做既,but我份卷竟然有60呀!!
extremely hapi!!!如果我做埋咪有7字頭!我下次會寫快d嫁喇!
之後R.S,,5sir俾我地睇d人地驅邪靈既片,我覺得超喪勁scary!!!!
好恐怖呀!仲驚過睇靈異野!個刻真係好驚!又諗番之前玩筆仙d野,
覺得自己勁衰!明明係基督徒,但又玩埋d咁既野,真係好唔岩!
慶幸自己果陣冇'奶'野!!感謝主!以後1定1定唔會掂果d野!!
lunch,kfc with v子 yiu karen wing,,好耐冇食過lu.,
超飽!!但又去了7仔食雪糕啵=) 飽死!7知遲到-.-"
重要同全班say sor tim><'' 之後maths新1課,我出去答岩左條問題呀!
呵呵!好叻女啵!!=] 放學,asuka sorry! 同v子 polin pool 欣去市中,
行街街=] 新家族出現了! 傻 大 家 族!!!
我係傻大喬!xDDD 6點幾番屋企.. 期待日&星期2!!=D
|