♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 4 月 6 日  星期四 晴天
清明+td 滿足

尋日清明,勁早起身去拜山!10點到出到去la,行上個山,嘩!咩事?

勁晒勁熱!!晒黑我a...之後成2點幾先走得lor,約左10v嫁ma..

搞到我遲左好多..sorry!餓到我暈喇!!冇乜食野,去到mk,go味千食拉面,

咩事咩事?勁耐先黎lor,以後唔去朗豪食味千!!.\/.' then行左好耐街.,

o係瓊華行左好耐先搵到asuka講果間野-0-"緊係la,1樓就講做2.,3樓,

緊係搵唔到la! 之後行多陣就番家lu*好支力呀!!!!

________________________________________________

today50分先出門口,好彩冇遲o者..then番到去又睇書la,

之後phy,我竟然有d留心咁聽書喎.,發生咩事呀?! then chi his,

哈哈!我最尾果題12分咪唔夠time做既,but我份卷竟然有60呀!!

extremely hapi!!!如果我做埋咪有7字頭!我下次會寫快d嫁喇!

之後R.S,,5sir俾我地睇d人地驅邪靈既片,我覺得超喪勁scary!!!!

好恐怖呀!仲驚過睇靈異野!個刻真係好驚!又諗番之前玩筆仙d野,

覺得自己勁衰!明明係基督徒,但又玩埋d咁既野,真係好唔岩!

慶幸自己果陣冇'奶'野!!感謝主!以後1定1定唔會掂果d野!!

lunch,kfc with v子 yiu karen wing,,好耐冇食過lu.,

超飽!!但又去了7仔食雪糕啵=) 飽死!7知遲到-.-"

重要同全班say sor tim><'' 之後maths新1課,我出去答岩左條問題呀!

呵呵!好叻女啵!!=] 放學,asuka sorry! 同v子 polin pool 欣去市中,

行街街=] 新家族出現了! 傻 大 家 族!!!
我係傻大喬!xDDD 
6點幾番屋企.. 期待日&星期2!!=D

       

刊登時間︰2006-04-06 07:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 4 月 4 日  星期二 晴天
星期222* 開心

今日遲左番學,撞到polin,1齊行番去,冇功課做呀,睇下書咁la,

地理派卷,69/100,還可以吧.但大把人80以上-.-" 之後eng,comp得56..

FLL俾左好多功課-0-"真係冇人性!她是變態的嗎?art,次次d功課都70幾,

黃sir落左黎派bio,又是60幾la,fanny勁高分!!-_-' then中文,派comp,

得60咋, A part有40嫁,but B part得20..好失望呀..lunch,yingfung with v子,

飽的!好耐冇食過lu,之後行上天橋有隻勁big既dog!超驚呀!即刻同v子跑番落去,

行左第2邊上,超晒時間..好彩冇遲o者.maths堂,miss問有冇要改分,我話有,

我同佢講果題y=3x,,解釋左俾佢聽我點計,之後佢俾多2分我,我話差1分咋,

跟住佢話係啵,都可以既,又俾多分我,我終於都合格喇!!^^ 好開心!!!=]

last chem,出奇地份卷26/50,好多人溫左都唔pass,asuka超慘呢!!

我+埋平時分好似有55分呀!差唔多la,不過d科咁,明年都唔知讀咩科好喇!

天日去拜山,要好早起身呀!!6點就要起身喇!實好支力la..

       

刊登時間︰2006-04-04 07:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言