這是補打的...
今日10點幾起左身lu,之後12點就開始整埋d野la,去了fanny家攞野.,
中途見到好大張嶺南大學既poster,有袁業o係上面,,oh..thx fanny的相機!
之後去到市中,sor!遲了少許..見到節瓜 carmen 大哥 林+ 同徒弟,婉o係下面bus stop,
10v遲了15mins,之後我地等pool,企左好耐,企到45分,就落去搭bus了..
去了melody garden,,燒野食,好味呢!!之後唔知幾點,節瓜 婉 大哥 林+ 打麻雀,
我 10v carmen 徒弟仔玩啤牌,笑死我!!10v勁陰到徒弟仔lor!xDDDD笑死我地!
玩潛烏龜,徒弟勁輸!我 10v 徒弟仔 大哥勁食金姑,好味呀!
之後唔知幾點又1齊燒dinner la,
之後我 節瓜 徒弟 婉打牌,大哥勁教我點打!thz!!第1局我win了節瓜$1,
第2局唔記得who win了,第3局先精彩la!我差隻1索就食la,之後我摸牌,
我話:哈!仲唔係我自摸!! 點知真係自摸左隻1索番黎喎!=P位位$3,
打了1會兒就win了$10喇!=]真係勁lucky喎!d牌好靚la!話自摸又真係俾我自摸喎!
我應該去買6合彩!!xD之後走lu,等車既時候林+跳左出馬路扮野喎,笑到我地死!!
之後上車又o係度玩,我同10v勁整大哥xP 我跌左落地下><''but好好笑!
10v&i又講我地細個'look'出bus d位la.之後我 10v 節瓜 carmen 大哥 徒弟仔總站落,
我同節瓜搭lrt,佢地搭wr,分手lu同佢地,勁講88..之後番home了,哈!!
今天reallyreally happy!=]勁好玩!喪開心!!
比我預期中好玩同開心!覺得同大家fd左好多!
希望之後多d日子1齊玩la!唔係下年冇機會喇.. |