♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 4 月 3 日  星期一 晴天
今天* 愉快

打了昨天的日記了,下面果篇..

今天早了很多起床,食pizza做早餐,食了half件就飽了..食不慣早餐的人是這樣的.

之後回校,我勁同fdz講尋日自摸果局,really happy!之後派eng..唉!!合格又如何?

我上堂是很留心的,為何會這樣的?!激死!小息去考番music,
(騙了大哥 對不起!玩玩而已=P) 唔好嬲我啵!=]14/20.差不多la.

then I.T,,上了自己和10v的日記聽歌xP 冇乜做野,之後phy,好野!

今次終於合格了!24/35!好開心!=]溫了少許的成果.小息李玉芬聽到我地遲d去bbq

佢又話去lor.真無奈!好似冇人想佢去啵..佢去我唔去,我會食唔落.唔諗住俾佢去.

then中文,真係意外!做卷的時候覺得很難,問答唔識la,點知派卷竟然有67.5分喎..

asuka真慘!>w<lunch飲茶with v子 pool polin 欣..見到TEL,坐佢隔離..

5個人食了14碟點心,不算過份la!之後搭的,crazy了!xD回到scl又crazy了.勁大聲講野,

好似鬧交咁xD 之後maths,唉,我,  本來諗住合格嫁,上堂咁留心聽書,又積極答問題,

點知都係唔合格,唉.好似辜負左周文咁,佢咁關心我,但係我連合格都做唔到..真失敗.

之後music,76分la,是但,music冇所謂la..放學番屋企了.

p.s:10v別灰心!!還有我支持你呢!別這樣吧!
     be happy la!有得追既!!

       

刊登時間︰2006-04-03 07:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 4 月 2 日  星期日 晴天
bBQ DaY!! 愉快

這是補打的...

今日10點幾起左身lu,之後12點就開始整埋d野la,去了fanny家攞野.,

中途見到好大張嶺南大學既poster,有袁業o係上面,,oh..thx fanny的相機!

之後去到市中,sor!遲了少許..見到節瓜 carmen 大哥 林+ 同徒弟,婉o係下面bus stop,

10v遲了15mins,之後我地等pool,企左好耐,企到45分,就落去搭bus了..

去了melody garden,,燒野食,好味呢!!之後唔知幾點,節瓜 婉 大哥 林+ 打麻雀,

我 10v carmen 徒弟仔玩啤牌,笑死我!!10v勁陰到徒弟仔lor!xDDDD笑死我地!

玩潛烏龜,徒弟勁輸!我 10v 徒弟仔 大哥勁食金姑,好味呀!
之後唔知幾點又1齊燒dinner la,

之後我 節瓜 徒弟 婉打牌,大哥勁教我點打!thz!!第1局我win了節瓜$1,

第2局唔記得who win了,第3局先精彩la!我差隻1索就食la,之後我摸牌,

我話:哈!仲唔係我自摸!! 點知真係自摸左隻1索番黎喎!=P位位$3,

打了1會兒就win了$10喇!=]真係勁lucky喎!d牌好靚la!話自摸又真係俾我自摸喎!

我應該去買6合彩!!xD之後走lu,等車既時候林+跳左出馬路扮野喎,笑到我地死!!

之後上車又o係度玩,我同10v勁整大哥xP 我跌左落地下><''but好好笑!

10v&i又講我地細個'look'出bus d位la.之後我 10v 節瓜 carmen 大哥 徒弟仔總站落,

我同節瓜搭lrt,佢地搭wr,分手lu同佢地,勁講88..之後番home了,哈!!

今天reallyreally happy!=]勁好玩!喪開心!!

比我預期中好玩同開心!覺得同大家fd左好多!
希望之後多d日子1齊玩la!
唔係下年冇機會喇..

       

刊登時間︰2006-04-03 06:41 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言