♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 4 月 25 日  星期二 晴天
-00-''' 開心

今日番學都係咁la,2妹冇番啵..第1堂,eng,present..明天tsa加油!唔好抽中我!
之後C.L,,上左bananaclub喪聽失戀的歌!超好聽!*v*今日喪唱!* then上phy,
上左天台.好悶la,我都冇整果個野.2妹又唔o係度喎.小息勁同婉玩,好支力但爆笑!
中文la,睇片,tsa果d,, 有個同我果日上堂果組果個1樣,我同fanny都覺得
我地果日果組present得好過佢地! Lunch同fanny去粥鋪食,好早番到school..
上maths,勁悶!!訓著左1陣=P又1堂lu.. last係music,莫札特好勁!放學又上番課室,
bca quiz,有70就唔駛再去,但冇可能la我. 我得27.5咋,但有分+..唔知d人點改卷嫁lor,
asuka果個改我就好la!番到屋企成6點! 晚上8點,BBS,勁無奈呀!e+有少少反感!*
承 好好保重喇!! YAYAYA!岩岩見到BOBBOB sd番pm俾我喇!好開心!=]

       

刊登時間︰2006-04-25 08:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 4 月 24 日  星期一 晴天
今日超黑仔T^T" 滿足

今日730先起身,平時呢個時間起身都唔會遲到嫁,但今日個頭好難梳呀!
我都唔知點解!跟住搞搞下都8點lu,我都知實遲la..咁咪遲D先番lor,
諗住over左個收功課時間先,但番到去仲睇緊書咋..好彩婉幫我!thx a lot!
first eng,,miss v..佢話下年唔o係度喇..去做writer喎,加油la咁!
好搞野呀我present果陣xD 小息去library photo copy,點知搞左好耐,
部機jam紙!-0-'遲左落去,俾人捉番出黎-00-"胡文安.\/.''
入到去之後又俾miss叫我坐前面喎,搞到我同10v分開左-口-
睇d片la,有d幾好笑..之後無lala俾余老太捉指甲= =凸 fu*k!好黑仔la總之!
條友仲要以為自己好串咁!-_-''' 之後上maths,冇乜特別la..出去做錯左.
睇錯題目~普通話,84分ok滿意既..我同asuka將王子變青蛙改左做王子變青瓜!xD笑死!
lunch,俾人玩,又唔1早講eric都去.. 同左2,3妹+李子欣去食..之後番學lu,差少少又遲!!
跟住中文,10v果組考口試.. 之後5sir抽la,唉!真係唔好彩!抽中我,又抽中fanny!
15號同16號..出左去la, 好彩個topic唔太難!!但fanny就慘d..俾人針住晒又冇得講..
5sir d評語都幾好=] 幫婉搬野la,撞親好鬼痛!eng,3妹好慘!fll駛唔駛咁講野呀!!冇人性!
放學同asuka fanny zoey走,,去asuka果邊攞番果日晒d相!!=]] 有d相喇!哈哈!
好開心!! 之後上左asuka's home..幫佢打日記,勁長!長過我自己果d!!>_<''''
又睇下mv果d la..7點番到home!8點到聽BBS!打唔到上去..原本想講10v既xDDD
賣魚佬xPPP 頂..我剪晒d 指甲!!喪短!好核特呀!FU*K! 承 今晚番英國lu*1路順風!
P.S : D賤人姣凸+ CHEAP凸lor!! 黑人憎!                     
        我發誓以後都唔會俾advice你嫁lor羅先生!.\/.

 

       

刊登時間︰2006-04-24 09:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言