♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 4 月 13 日  星期四 晴天
悶* 滿足

哈哈!尋晚有冇睇勁歌?! Soler唱"nowhere men"呀!!好聽!*

今朝終於訓得晏d喇..訓到12點先起身=] 跟住又係玩電腦,,,

睇人日記,打日記,上網睇野咁,呢幾個step我都唔知做左幾多億次喇!!

真係悶到發癲!!好悶呀!本來約去游水嫁..但10v又冇xx =P ,

我想去look ling嫁,但個個個銀包都縮晒水..真係傷心*悶死人喇!

有咩玩呀!?!=[  2點幾琦仔陪我去yingfung食野,之後番左LK,

行左去m記,琦仔要買野食俾佢lg =P then我送琦仔去7仔,之後

又去左買野*then就番屋企lu..番到屋企都係喪悶!!都冇野玩既!

因為太無聊,所以又換了background music..最近常聽普通話歌,要的問我=]

       

刊登時間︰2006-04-13 12:52 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 4 月 12 日  星期三 晴天
尋日+今日!!=] 愉快

補打昨天的...
尋日9點幾起左身lu,之後11點幾同zoey落m記食飽=] then去bus stop,

好快就齊晒8個人lu*=]]]有me zoey 10v asuka 侄女 節瓜 wendy wing,,

then搭車,無奈地上左架舊巴士-0-" 差唔多去到吉島,asuka話佢電話唔見左,

我地勁幫佢搵,因為我深深明白唔見到電話既無肋!有個姐姐幫我地手搵,好彩搵番!!

我地o係T.M公路果陣,大哥話佢去到lu,,早成9個字去到,傻傻地!xP o係車度,

我同10v勁high!xD then去到,行緊過去果陣見到rocky o係車度xD  then上左去,

m記,大哥塊面紅晒xDDD 之後我地上8樓,candy 婉 卡文 馬芷 winnie 又黎埋lu,

我地入去先,之後3個boys 又黎埋,跟住踩la,勁驚跌!之後都ok,跌左1次咁多多,

唔知幾時踩踩下,有個變態大叔o係我隔離勁大聲wo wo wo wo~ 我驚咁嗌la,

個變態大叔話唱歌o者,駛唔駛咁驚呀...大佬你無la la o係人地耳邊wo wo wo wo,

係人都驚la-0-"之後佢又係咁lor唔該!仲要望左我1下先wo wo wo wo lor無奈!

我同10v溜,勁慢!同節瓜都ok快,but我間接搞到節瓜同卡文跌低左..Sorry!!

3點幾清場果陣我地勁影相!!=]]] 好正呀! 溜冰溜到5點幾走lu,去左食sushi.

有7個,4女3男,$44任食,勁抵! 之後我地勁嗌la,食左好多!我好似差唔多食左12碟!

超勁!!食完就走lu,大哥順路同我地行去搭車,我同z 1齊,candy同10v各自自己1車,

大哥都係1個,我又搭架舊車-0-"慢到震!-口-' 番到home8點幾lu,沖完涼10點幾訓左.

MSN SPACE有我地尋日d相呀!!! =]

_______________________________________________________

今日本來諗住訓晏d嫁,點知10點幾俾電話嘈醒左..then睇卡通片,棋靈王,幾好睇,

d手腳超冇力!好支力!!但尋日真係好好玩!!!!下次1定要再去玩!我尋日第1次溜咋,

跌左1次咋,溜得咁好,所以我諗住溜多d,然後08年去參加奧運xP 白痴!

今日將會成日o係屋企,我諗..尋晚發左個怪夢,嚇死!!好想快d 16-20號!!哈哈!

       

刊登時間︰2006-04-12 12:56 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言