補打昨天的...
尋日9點幾起左身lu,之後11點幾同zoey落m記食飽=] then去bus stop,
好快就齊晒8個人lu*=]]]有me zoey 10v asuka 侄女 節瓜 wendy wing,,
then搭車,無奈地上左架舊巴士-0-" 差唔多去到吉島,asuka話佢電話唔見左,
我地勁幫佢搵,因為我深深明白唔見到電話既無肋!有個姐姐幫我地手搵,好彩搵番!!
我地o係T.M公路果陣,大哥話佢去到lu,,早成9個字去到,傻傻地!xP o係車度,
我同10v勁high!xD then去到,行緊過去果陣見到rocky o係車度xD then上左去,
m記,大哥塊面紅晒xDDD 之後我地上8樓,candy 婉 卡文 馬芷 winnie 又黎埋lu,
我地入去先,之後3個boys 又黎埋,跟住踩la,勁驚跌!之後都ok,跌左1次咁多多,
唔知幾時踩踩下,有個變態大叔o係我隔離勁大聲wo wo wo wo~ 我驚咁嗌la,
個變態大叔話唱歌o者,駛唔駛咁驚呀...大佬你無la la o係人地耳邊wo wo wo wo,
係人都驚la-0-"之後佢又係咁lor唔該!仲要望左我1下先wo wo wo wo lor無奈!
我同10v溜,勁慢!同節瓜都ok快,but我間接搞到節瓜同卡文跌低左..Sorry!!

3點幾清場果陣我地勁影相!!=]]] 好正呀! 溜冰溜到5點幾走lu,去左食sushi.
有7個,4女3男,$44任食,勁抵! 之後我地勁嗌la,食左好多!我好似差唔多食左12碟!
超勁!!食完就走lu,大哥順路同我地行去搭車,我同z 1齊,candy同10v各自自己1車,
大哥都係1個,我又搭架舊車-0-"慢到震!-口-' 番到home8點幾lu,沖完涼10點幾訓左.
MSN SPACE有我地尋日d相呀!!! =]
_______________________________________________________
今日本來諗住訓晏d嫁,點知10點幾俾電話嘈醒左..then睇卡通片,棋靈王,幾好睇,
d手腳超冇力!好支力!!但尋日真係好好玩!!!!下次1定要再去玩!我尋日第1次溜咋,
跌左1次咋,溜得咁好,所以我諗住溜多d,然後08年去參加奧運xP 白痴!
今日將會成日o係屋企,我諗..尋晚發左個怪夢,嚇死!!好想快d 16-20號!!哈哈! |