Funny Jealousy.
你這晚來穿得最閃 絕在臉妝這樣艷
若這是場淘汰戰 真不知我怎出線
自問大家不會變 若妒忌你極膚淺
恨我仍然還好勝 別要真的高過我半邊天
若是有人贊揚你 我也應
會替你暗喜 我老實問自己
若我在各樣也沒法及你
這友情 也會悄悄考起
*如死黨有暗湧 也要各扮不懂
若男孩同看中 情誼仍在心中
情感彷似填充 遺留秘密不通
姊妹有情意結 最終 還是知道輕重*
oh...i think it's funny i think it's crazy
你我有誼比天更高 手拖手走出大路
但你共男孩跳舞 好景比我更加早
羨慕著你跟他好 現在若我未得到
未免自蠶和懊惱 令我小小憎你太風騷
舊日我和你沒有 嗌過交
暗裡縱賽跑 發過誓別絕交
亦會和你夜半談笑睡覺
所有人 卻永遠怕比較
REPEAT**
oh...i think it's funny i think it's crazy x 2.
你不滿意我,請跟我說,為了你,我會改變..雖然我看到真的很不開心..
從前你也為過我改變,看來這次也該到我了.無論如何,我也當你是摯友.
[ 然而成為你 難忘的 摯友 !! ]
_________________________________________________
今日屋企個中8:00先出門口,諗住實遲到,行10字la,點知又冇遲喎=]
第1堂中文,講書,好留心聽書,幾中2呢課.eng,對answer,asuka幫me做的.
公民,講賭$,原來我地班好多人都識好多種賭博=P maths,講新書,問俊俊借,
thz!!開頭有聽,之後冇聽,又講番sin cos tan..好難!唔記得晒!!lunch,thz
卡卡 瓜瓜同侄女!!琦仔也謝謝你!!上art,hannah幫我整,thz! epa,勁無奈!
果個casy好賤!我d w.s齊晒既,擺得好整齊o係我張desk la,跟住我行開左,
佢自己唔整就o係我疊野度搵,我見到wa攞,咪同佢講話疊野我嫁lor,wa同我講
佢見到casy攞所以先拎,wa唔知係我既,跟住wa同我講佢見casy攞左我果d,
我同wa講果陣casy o係度嫁lor唔該!拎左人d野,知道左又唔俾番人,
冇可能唔知係我嫁la, 我疊野放得勁整齊lor,跟住我睇番自己疊野,
真係唔見左1張lor,勁無奈! 勁cheap!==凸 仲有要多謝金子,欣,卓卓,
同埋老豆!bc老豆食左我幾拳!! 打左佢幾拳好舒服呀!=]
|