尋晚冇得做捉鬼天狗幫呀,真係傷心..但睇左d吸血彊屍呀,開頭幾好睇,但之後好恐怖!
今日1030起左身lu,之後搞搞搞,,今日搞左好耐先出得門,12點到同zoey去m記買飽食,
等10v等左10幾分鐘-0-'''之後搭車車出mk=] 好耐冇出lu*v*出到去,點幾lu,
去左langham place先,go糖果馬車,,好野!我同10v買左swimmer 既夾=]
zoey買左banana fish既袋袋,,好靚靚嫁!!=] 好開心!之後佢地陪我去睇裙,
試左1條,ok的,但冇買到..之後行下咁la,諗住走,o係食野果度,,zoey無lala大嗌
'羅卓峰呀!'下?邊度?跟住真係見到佢喎,我隔離有兩個crazy girls!=P10v傻左同佢講
'你好呀!'勁似呀好!!xP 原來大哥既baba mama 同細佬都o係度,但我地唔知,他們俾
2個crazy girls既行為嚇窒左..我最正常=D 大哥塊面紅晒
xDD 笑死我地!!
之後去左瓊華行,我同10v鼓起最大勇氣去釘番個耳窿>w<''' 我釘先,嘩!超驚!好痛呀!
我上次有麻醉so係唔痛既,但今次痛到傻!佢釘落黎果野我真係呆左..
之後到10v,佢又係同我差唔多. 跟住去左潮特行,冇買野啵,.,又去了家樂坊,
o係間shop度,有隻日本貴婦狗, 真係唔知係公仔定狗!訓左o係度好乖!
個店主話你可以摸下佢嫁,咁我咪摸lor,嘩!真係超得意! 好可愛呀!又乖喎!
10v摸果陣佢就醒左喇.10v買左件tee,又係banana fish,個店主平左俾佢, 好好人呀!!
then去左拍puriii,部機好好玩!影得好靚!但我地唔識畫><'' 分相好無奈!
d冇咁靚既全部都係我既-0-"但對不起!!我唔應該發你地脾氣!之後番屋企lu* |