今日係HoLiDaY之後既fIRsT dAy,,起身,好唔慣!咁早!差d遲到!
番到去做番d功課la,佢地幫我手做!thz!其實我尋晚都好乖嫁喇,
做左dd maths,點知,今日竟然唔記得帶番黎-0-'''fll話我d英文唔可以冇喎-_-'
then bio,好悶!都唔知佢講乜!之後maths,miss mok竟然冇罰留堂喎!=]]
之後history,份卷40,計埋平時就唔知喇.接著eng,勁煩lor fll!!遲左成個字先放=.='
有冇搞錯!仲話我地嘈,勁黑人憎!我地本身飲茶已經未必夠時間嫁la,仲要勁遲先放,
人地個個走晒la,全校最遲走-口-去茶樓,叫左好多野食!勁飽!zoey果野超型!
得我1個見到咋xD 食咁多都係1人$11.5!平到笑!之後番去,終於知咩係終端機!
thz miss mok!同埋rocky! then中文,present,驚驚..得6分-00-'搞錯!幫asuka作=]
之後果堂,勁估卡通人物!我超勁!估中勁多!fanny,hannah,yiu d畫工真利害!!xPP 笑死!
放學,番家with v,zoey..10字路,easy!好快番到home!=] 食雪糕!=D 熱死!!!!
嘩!有冇睇尋晚個女人唔易做?!個徐子珊做戲勁假!勁黑人憎!好屎呀佢d戲!
唔好出黎拍劇la唔該!知唔知hildar姐o係劇入面個真名呢?佢個名叫海翹呀!=]
|