今日番學,愈來愈早起身,行死人天橋,熱到暈!!番到學校就做下功課咁,
原來今日有早會,好彩番得早..我唔記得帶把扇落去,白痴!熱死!
上中文,勁答問題=]好學生!之後chem,好彩有卡卡幫我借書!thz!!
跟住上P.E,,要跑9..我跑先,9分鐘先跑13個圈,好'咋'呀! 之後到vv,
遲左放小息,我買完豆腐花,1開左就打鐘喇/__\好彩sir俾番時間我地.
食左,好好味,跟住hea左陣,去小食部,李玉芬買豆腐花,我話'不如你請埋我a'
跟住佢話'好呀,係咪呀?'叫個ee攞兩盒,跟住侄女又嗌佢請,佢又真係請喎!
shirely 以為要俾番$佢所以冇要到.哈哈!傻豬豬!邊駛俾番$佢a!!xPPP
仲咩佢今日咁好人既==v 第2堂聽下野就放lu*換3,vv走了..我叫佢媽媽請假,
lunch,o係學校,食手卷..上左課室,個頭濕晒咁滯...但d冷氣好涼!!正!
上bio,quiz得11分,都冇溫..做ws.last上eng,dict,lunch溫都有99同95分啵.
勁呀!=]放學,自己走,1個人竟然有d唔敢行10字..但都係行左=P
有人叫我做霍xx個妹-.- 我哥個fd&gf.個gf問我認唔認得佢.未見過-口-好無奈!
又話霍xx個妹88.其實我係有名既..我唔係叫霍xx個妹.. -_-'' (xx係我哥個名)
我 生活得好開心.即使冇你. 20號,是真的ma?好驚啵! |