♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 5 月 13 日  星期六 晴天
唉! 不安

尋晚1點幾訓la,訓到3點幾,覺得勁辛苦..好似好難呼吸咁!吸淡氣都好辛苦!
出左廳坐,哥哥仲未訓,溫緊書.食藥,坐左o係度好少少.之後搞到4點到先訓番.
今朝7點幾起左身.病情未有明顯轉變/_\''又訓番,9點幾起身等睇不思議遊戲.
good!好好睇!冇睇咁多集,原來已經講到小唯就呼喚青龍喇..下集1定要睇!!
之後hea下,,成個人冇乜力,唉!病真係好辛苦呀!跟住dress up,12點幾ok晒,
本來諗住番嫁,但真係咳得好辛苦..波波 sorry呀!我又1次甩底..下次1定番!
之後就玩下電腦咁,我都唔知我晏d會做d咩,等我晏d再打la*
之後同mama出市中,mama話想買鞋.. 行下街街,周圍睇野,
食下野,asuka 我星期1有野請你食!快d多謝定我la!mama睇唔岩鞋..
多謝我mama,佢真係對我好好! 我行行下見到個男人樣既女仔,好恐怖!!
跟住行到6點幾就走lu.番到屋企成7點中喇..見到勁多人msn搵我,,
唔好意思呀!我唔記得熄電腦.. 尋日仲有卡卡幫我做maths!唔記得左sor!
多謝o係我病既時候問候我既朋友子!!!特別係vv,卡卡同波波!要講1億次多謝!
尋日o係學校乜都要vv幫我做. d fdz咁好真係令人感動!*w*"
7月8,好期待呀!快d到就好喇!! 約多d人去就好開心嫁喇*v*. GOod!=]


 

我知道了, 有1條恆等式 ..
異性 > 人性.                 
由於異性 > 人性 ,所以 有異性冇人性呢句說話係岩既.



       

刊登時間︰2006-05-13 01:40 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 5 月 12 日  星期五 晴天
咳嗽中/__\" 開心

今日番學遲到好多,因為我遲左起身同唔舒服..8:45先番到><''
1番去就去上bio lu..ok悶既.之後小息thz瓜瓜,侄女,婉幫我做maths!
missmok應該唔記得我要留堂=P hist,又係講冷戰,講左勁多堂lor~
咳得愈黎愈辛苦!因為課室內既空氣好唔流通..搞到我好辛苦
eng,見到本TSA,嘩!成堆1齊o嘴!xD笑死我!!no journnal係我提議既/\/\
lunch,食大拇指外賣,好飽!上左課室,成大班女仔o係度玩,勁開心!勁嗌!
嗌到喪晒!我喉嚨本身已經唔係好舒服,但都嗌到超crazy!!冇緊要la!
完左lunch,miss1入黎見到我地佢都嚇窒左!xPP 上中文,第1堂,
唔記得做咩,淨係記得有聆聽,第2堂1開波就對埋聆聽d答案先,
我出去寫,點知岩晒,有糖食!=] 但我咳,唔食得=[ 攞左3妹d文具寫,
寫I LOVE FRANKO! xD我同10v勁畫!3妹俾我地激死!xP
俾pool 揭裙..俾人睇到晒-.-好彩有著褲..我嫁乞兒都唔嫁黃先生la!
真係識講笑!又玩揭後語,估唔到我爆冷!埋齊=]又有糖糖食,俾左侄女.
放學同10v走,7仔食野=D 之後番屋企!嘩,好咳!兩日時間.喬寶子會番生!
7月8號!!快d快d到果日!我要去玩!好想e+就去呀!!!/\/\"諗起都開心!
約定嫁喇,唔準到時唔去嫁!=P

p.s :去就1個字,唔去就兩個字,麻煩你唔好晒我時間.心照la.

       

刊登時間︰2006-05-12 04:57 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言