e+ o係電腦室!=P 上堂,d功課差唔多交晒lu=] 乖女=D 早上起身,冇遲到..
好喪熱!@_@ 救命!!!熱到傻喇!真係唔想行番去!番到去,同10v仔傾下計,,
交功課,bca,尋晚哥哥幫我做!thz=]又同我傾左好耐計仔,,講會考d野,
佢話份eng好難!因為佢考S.two!勁野!又講comp d topic,好似好難咁..
我都唔識作/____\"' 成兩點先訓..第1堂上ENG,做運動xD..小息,俾人話係
xxx!FU*K!.\/.'' 之後c.r,,1陣再打..哈哈!
下面留位/\/\
我e+ o係2樓個a咩咩室,整公民個野la,食c!開唔到!岩岩上完c.r,
上phy,做左陣journal,又傾下計咁..小息,俾人叫番我小學個花名..bb kiu>_<
中文,成堂做書,呀sir冇乜點講野..lunch,上御,我食咖哩雞..扒飯xP好飽飽!
番學校,maths,又企lu,d人好cheap凸!music,悶悶地...
卡卡!我愛你!>3<'我同vv等眾人,
祝你同X先生,白頭皆老!
永結同心!連生貴子!
xDDDDDDDDDDD
超憎d人個日記sd晒pw!唔想人地睇就唔好打la!! hey!cheap guy!! you ar!!
|