♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 5 月 8 日  星期一 晴天
今日!! 開心

e+ o係電腦室!=P 上堂,d功課差唔多交晒lu=] 乖女=D 早上起身,冇遲到..
好喪熱!@_@ 救命!!!熱到傻喇!真係唔想行番去!番到去,同10v仔傾下計,,
交功課,bca,尋晚哥哥幫我做!thz=]又同我傾左好耐計仔,,講會考d野,
佢話份eng好難!因為佢考S.two!勁野!又講comp d topic,好似好難咁..
我都唔識作/____\"' 成兩點先訓..第1堂上ENG,做運動xD..小息,俾人話係
xxx!FU*K!.\/.'' 之後c.r,,1陣再打..哈哈!
下面留位/\/\
我e+ o係2樓個a咩咩室,整公民個野la,食c!開唔到!岩岩上完c.r,
上phy,做左陣journal,又傾下計咁..小息,俾人叫番我小學個花名..bb kiu>_<
中文,成堂做書,呀sir冇乜點講野..lunch,上御,我食咖哩雞..扒飯xP好飽飽!
番學校,maths,又企lu,d人好cheap凸!music,悶悶地...

卡卡!我愛你!>3<'
我同vv等眾人,
祝你同X先生,白頭皆老!
永結同心!連生貴子!
xDDDDDDDDDDD
超憎d人個日記sd晒pw!唔想人地睇就唔好打la!! hey!cheap guy!! you ar!!

       

刊登時間︰2006-05-08 10:36 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 5 月 7 日  星期日 晴天
雲吞大王xD 鬱悶

大傷風!!
尋晚做左雲吞 大王!包左60幾粒雲吞!勁呀!xPP  
大熱天時先黎傷風,真係正白痴!!!!!好低能呀!!!!!!!!!!
今朝11點幾起身,媽咪晏晝買左m記俾我食=]好味=D 
睇電視,好悶!4-5又話電腦有bbs,shit u!又被騙多次! 
晚上8點玩電腦..喪多功課!Fll好變態!好黑人憎!!!    
要開始準備! 加油呀!為海馬公園而努力 !琦仔都要努力! =]
食c!! 我以後唔去室外活動 !! 游水,BBQ都唔好叫我! 室內除外!

       

刊登時間︰2006-05-07 07:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言