♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 5 月 10 日  星期三 晴天
星期3=] 滿足

等左今日好耐lu!但我都唔知點解!=] 呢幾日早左起身,早左出門,
早左番到學校.第1堂phy,做中史,thz瓜瓜借俾我!小息同佢地食早餐..
上番去上中史,有d悶!要畫中國地圖,好彩我都畫得唔錯=D
R.S,5sir冇番,尋日已經冇番,希望佢冇事la!! 勁同瓜瓜&karen傾計,
講秘密!!跟住上eng,小息果陣d人勁溫答案! 我都有=P但都係唔識,
好彩合格o者!lunch,yf食.去呀波羅,食雪糕, 問果個人,佢嗌我地天日再黎.
maths,miss mok e排好人左,,做數咁la, 放學,1億個唔該to asuka!!
佢陪我去元朗,換番件3.睇下野咁, 買左條手巾仔,之後asuka話想食B仔涼粉,
去打電話問哥哥點去, 之後又問人,終於去到lu*好涼呀果度!都ok好食!
食完番home, 天氣真係好熱好熱!! 天日仲要跑9..真係熱死又晒死lu!! /__\
快到星期6和日!!

圖是偷karen的!我想她不會介意吧! 也許.. 我們也同病相憐吧..
或者瓜瓜講得岩,我  可能真係好慘,從前既我可以忍,但  今次,
我真係唔想等喇.見到你地咁開心,所以我都決定放棄lu..
祝你同佢永遠幸福=] 可能我真係好蠢..但是  我也真的輸了.

       

刊登時間︰2006-05-10 06:08 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 5 月 9 日  星期二 晴天
星期2=] 開心

今朝哥哥嗌我起身,7點,佢同我講話e+7:15-.-''我平時7:30先起身...
佢勁大力打我個pat-口-''痛到想唔起都唔得-=-''' 之後番學校,做mce,
我同hannah講,我俾你兩個選擇你,1,幫我做mce,2,幫我做tsa,唔駛作文.
佢1野就答左tsa,真係諗都唔駛諗!xD笑死!地理,冇書,但呀sir好好,
我抄單元2咋!佢地要抄1+2.呵呵!/\/\'' 但上堂好悶.eng,又係勁悶!
以後就到c ting代我幫Fll派野lu*好野!瓜瓜代左asuka,要收d野xP
act,d石膏好快乾晒!我同瓜瓜都未整好/__\'' maths,超悶!唔明佢講d野呀!
死得lu-_-'''' lunch,yf..6個人=]我食得勁慢!佢地食晒我仲食緊><''
同10v食呀波羅雪糕,,飽死冇命賠xDD 真係勁飽!番school,miss冇黎點名.
中文,5sir冇番..劉sir代,同瓜瓜+c ting傾左陣計,原來EL有bf...真係無奈!
最後上chem,俾黃sir罰我地企,1路企1路訓話,因為少少誤會,雖然唔關我事..
但企左成廿幾分鐘呀!!慘慘慘!做下w.s咁,fanny教錯晒!.\/.'' 放學,hee>*
bca pass左,今日唔駛留=] 同3妹走,佢送我番屋企,thz!路上去ok買野飲,
先發現原來lunch去呀波羅果陣,個人冇找$俾我同10v-00-''我地1人俾$20,
1人應該找番$5..正白痴!!冇找$但自己都唔知lor!!!真係好死蠢呀!!shit u!
條粉皮又唔找$俾人喎!天日要去投訴佢!!成日俾人扼$!食c 的!!好嬲呀我!
雖然$5唔算多,但找$俾我地係佢責任黎嫁ma!!唔知佢有心定冇意la!!
我同10v果度$10,+多$5又可以食多杯雪糕喇!真係激死人!!!
今日真係唔該晒10v !! thz x 100000000次!!

       

刊登時間︰2006-05-09 07:00 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言