| 2006 年 7 月 5 日 星期三 |
 | |
| -_-" |
番學..派成績表..第3個學期終於入番80名!*w*"
真係有溫書嫁我!但e+讀書真係好難!=[
落去玩king~!幾好幾好玩,但尋日好似開心d!=]
放學.. 其實真係唔關果個問題事.唔該.
____________________________________________
丟架
C:咖啡杯都企不穩 我忍
自稱不想我傷心 你要小心
臨別亦要那麼狠 語帶興奮
甚麼她真比我襯 覺得不應該再等
G:傻女 為何要苦笑 明明我可以大叫
架已丟 或者就快不能了 我的信心崩潰了
C:終於我哭了 不必坐通宵
或者 當初你只貪我喜歡笑 你我早已失去這需要
G:當街痛哭了 不好意思打擾
或者 應該親口請你快走了
好走了 讓我知道 我們完了
G:小心摸親你的手 你知
大家相識那麼久 我哪知醜
寧願撥去你的手 怕你一碰
十打紙巾不會夠 淚一傾出不會收
C:誰管 明晨眼腫了 會怪我的氣量窄
福氣少 大癲大肺玩完了
T:甚至化妝都不要
G:好彩我哭了 不必坐通宵
或者 當初你只貪我喜歡笑 你我早已失去這需要
C:當街痛哭了 不好意思打擾
或者 應該親口請你快走了
好走了 讓我知道 我們完了
G:Let it flow, let it flow
I can't control, so let it flow
C:Let it flow, let it flow
T:I lost my soul, so I'll let it flow
T:好彩我哭了 不必坐通宵 或者
C:當初你只貪我喜歡笑 你我早已失去這需要
T:當街痛哭了 不好意思打擾 或者
G:應該親口請你快走了 C:好走了
T:讓我知道 我們完了 沒了
黃色字.
|
|

刊登時間︰2006-07-06 06:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 7 月 4 日 星期二 |
 | |
尋日+今日*  |
尋日本來9點起身!跟住我搞到10點先起lor-.- 對唔住!我遲到!
greenbox,大上次少少..最近好似成日去唱k咁..唉!
幾開心!今次係同v_v 大哥 addy去=]幾好幾好!後尾成日唱舊歌!
之後去左吉島hea...有人買膠紙買左10年-0-"
美食廣場hea,4點幾lu* 見到有人跳街舞!勁型!之後番家!
又出吉島食飯,打邊lo..果度個冷氣爆凍!喪食芝士腸!
番LK買野,上到屋企都9點幾10點lu,勁快整定d野先,2:30先訓><
today 5:30起身整野,好似冇訓過咁lor其實..跟住冇停過咁整..
大哥過左黎幫我拎野,thx晒!唔係我1定番唔到黎!差d遲!好彩!
行果5層真係死得人!!睇 朱古力!ok好睇!但佢地cut左勁多戲份!
上去對野,派分,低到震-.- 算la,我天生唔係讀書材料!人各有志=]
多謝咁多位同學幫手整野食!!辛苦晒!!感激不盡!!!
但d時間搞到唔知點!d人勁多走晒!得番10幾個人o係課室-.-
我地聽歌=D 1點終於食得!樣樣都好食!食到勁飽!玩,之後miss走,
d人就自己散lor~好無奈=口=好彩都好多人幫手!但影唔到班相><
之後留低玩!!有11個人,玩得好開心!!快d到天日就好喇!=]]]
|
|

刊登時間︰2006-07-04 06:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|