♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 7 月 5 日  星期三 晴天
-_-"

番學..派成績表..第3個學期終於入番80名!*w*"
真係有溫書嫁我!但e+讀書真係好難!=[ 
落去玩king~!幾好幾好玩,但尋日好似開心d!=]

放學.. 其實真係唔關果個問題事.唔該.
____________________________________________

丟架


C:咖啡杯都企不穩 我忍
  自稱不想我傷心 你要小心
  臨別亦要那麼狠 語帶興奮
  甚麼她真比我襯 覺得不應該再等

G:傻女 為何要苦笑 明明我可以大叫
  架已丟 或者就快不能了
 我的信心崩潰了

C:終於我哭了 不必坐通宵
  或者 當初你只貪我喜歡笑 你我早已失去這需要
G:當街痛哭了 不好意思打擾
  或者 應該親口請你快走了
  好走了 讓我知道 我們完了

G:小心摸親你的手 你知
  大家相識那麼久 我哪知醜
  寧願撥去你的手 怕你一碰
  十打紙巾不會夠 淚一傾出不會收

C:誰管 明晨眼腫了 會怪我的氣量窄
  福氣少 大癲大肺玩完了

T:甚至化妝都不要

G:好彩我哭了 不必坐通宵
  或者 當初你只貪我喜歡笑 你我早已失去這需要
C:當街痛哭了 不好意思打擾
  或者 應該親口請你快走了
  好走了 讓我知道 我們完了

G:Let it flow, let it flow
  I can't control, so let it flow

C:Let it flow, let it flow
T:I lost my soul, so I'll let it flow

T:好彩我哭了 不必坐通宵 或者
C:當初你只貪我喜歡笑 你我早已失去這需要
T:當街痛哭了 不好意思打擾 或者
G:應該親口請你快走了 C:好走了
T:讓我知道 我們完了 沒了

黃色字.

       

刊登時間︰2006-07-06 06:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 7 月 4 日  星期二 晴天
尋日+今日* 開心

尋日本來9點起身!跟住我搞到10點先起lor-.- 對唔住!我遲到!
greenbox,大上次少少..最近好似成日去唱k咁..唉!
幾開心!今次係同v_v 大哥 addy去=]幾好幾好!後尾成日唱舊歌!
之後去左吉島hea...有人買膠紙買左10年-0-"
美食廣場hea,4點幾lu* 見到有人跳街舞!勁型!之後番家!
又出吉島食飯,打邊lo..果度個冷氣爆凍!喪食芝士腸!
番LK買野,上到屋企都9點幾10點lu,勁快整定d野先,2:30先訓><

today 5:30起身整野,好似冇訓過咁lor其實..跟住冇停過咁整..
大哥過左黎幫我拎野,thx晒!唔係我1定番唔到黎!差d遲!好彩!
行果5層真係死得人!!睇 朱古力!ok好睇!但佢地cut左勁多戲份!
上去對野,派分,低到震-.- 算la,我天生唔係讀書材料!人各有志=]
多謝咁多位同學幫手整野食!!辛苦晒!!感激不盡!!!
但d時間搞到唔知點!d人勁多走晒!得番10幾個人o係課室-.-
我地聽歌=D 1點終於食得!樣樣都好食!食到勁飽!玩,之後miss走,
d人就自己散lor~好無奈=口=好彩都好多人幫手!但影唔到班相><
之後留低玩!!有11個人,玩得好開心!!快d到天日就好喇!=]]]
 
 

       

刊登時間︰2006-07-04 06:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言