今日係大俊B-day!!生日快樂呀!
大個仔喇!所以要嗌你做大俊!=]
好耐冇打日記喇!都唔知幾多世冇掂過屋企個電腦!!
克明add左我10年我先add佢,真係唔好意思喇!!!
今日9點起左身@@波波打黎話10點番到!唔係掛!即趕番去!
講下d野就出去hall度ready,110點開始!我果組d女仔好怕羞!
玩下games,唱下歌,12點就完lu*俾我搵到個deborah house既!
招左佢入會XDD 有個女仔好似f.1既v_v!嗌外賣!
係咁搭單搞到點幾先送到黎!/__\" 勁快咁食!聖經問答比賽!
呀榮佢地好勁呀!!!諗到咁既方法黎記!我地組最尾最高分!!=D
d野食1齊分=]團契要分享=] then又幫手對份問卷,
我對4D,個個都唔信既..得好少係信咋!大俊對得好快!!勁!~
then玩killer!好好玩呀!5點幾出去打羽毛球,
上年sportsday偷影我果個人係咁望住我-.-咩事?!?
唔記得晒點打!連波都開唔到-_-"' 入hall幫手,
then玩uno版層層疊,我冇輸過!!
7點到就走lu!本來游水的,不過下次la=]
p.s:真係好多謝波波 榮 大俊 克明 文鴻 基基 eric !
次次番團契得我1個女仔,佢地成日都就我,
完左唔打波住,同我玩啤牌呀果d,,真係好好呀!
多謝你地呀!!雖然克明成日當我工人XDDD
_______________________________________
幼稚園 Twins
還記得那一天 在那一天 初次上學堂
從前渡每分鐘 身邊也有 父母在旁
終於天與地 需要獨自往
兩手必需放 但我不想放 邊哭泣邊回望
然後到這一天 在這一天
走出世界 早告別學堂
大人了我應當 一早慣了 沒有護航
偏偏很幼稚 一有壞狀況
就會想歸去 父母親的堡壘 不管麻煩事幹
*不要走 大鐘即使敲響 你別放開手
成年後 什麼都不可再 有成人遷就
不要走 前去在人群內 會磨鍊到夠
可見將來 日子總會有 順逆流
不過此時 獲得的愛顧
無私愛顧 未夠*
凡事也要小心 沒趣得很
請不要再 迫我做大人
年月卻太狠心 催促上課 學會獨行
幾千噸責任 冰冷像校訓
個鐘的嗒跳 課室鐘聲響了 雙手為何在震?
REPEAT*
深粉紅色的字.
唔知點解e+1聽到呢首歌就好想喊/_\
好掛住3E! 記住呀!無論你地有咩唔開心,
都1定要同我地講呀!我知你地讀書好辛苦!
不過..要加油呀!我地會支持你地嫁!!
|