♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 9 月 16 日  星期六 晴天
大俊生日快樂!! 愉快

今日係大俊B-day!!生日快樂呀!
大個仔喇!所以要嗌你做大俊!=]
好耐冇打日記喇!都唔知幾多世冇掂過屋企個電腦!!
克明add左我10年我先add佢,真係唔好意思喇!!!
今日9點起左身@@波波打黎話10點番到!唔係掛!即趕番去!
講下d野就出去hall度ready,110點開始!我果組d女仔好怕羞!
玩下games,唱下歌,12點就完lu*俾我搵到個deborah house既!
招左佢入會XDD 有個女仔好似f.1既v_v!嗌外賣!
係咁搭單搞到點幾先送到黎!/__\" 勁快咁食!聖經問答比賽!
呀榮佢地好勁呀!!!諗到咁既方法黎記!我地組最尾最高分!!=D
d野食1齊分=]團契要分享=] then又幫手對份問卷,
我對4D,個個都唔信既..得好少係信咋!大俊對得好快!!勁!~
then玩killer!好好玩呀!5點幾出去打羽毛球,
上年sportsday偷影我果個人係咁望住我-.-咩事?!?
唔記得晒點打!連波都開唔到-_-"' 入hall幫手,
then玩uno版層層疊,我冇輸過!!
7點到就走lu!本來游水的,不過下次la=]

p.s:真係好多謝波波 榮 大俊 克明 文鴻 基基 eric !
      次次番團契得我1個女仔,佢地成日都就我,
      完左唔打波住,同我玩啤牌呀果d,,真係好好呀!
      多謝你地呀!!雖然克明成日當我工人XDDD
_______________________________________

幼稚園              Twins

還記得那一天 在那一天 初次上學堂
從前渡每分鐘 身邊也有 父母在旁
終於天與地 需要獨自往
兩手必需放 但我不想放 邊哭泣邊回望


然後到這一天 在這一天
走出世界 早告別學堂
大人了我應當 一早慣了 沒有護航
偏偏很幼稚
 一有壞狀況
就會想歸去 父母親的堡壘 不管麻煩事幹

不要走 大鐘即使敲響 你別放開手
 
成年後 什麼都不可再 有成人遷就
 不要走 前去在人群內 會磨鍊到夠
 可見將來 日子總會有 順逆流
 不過此時 獲得的愛顧
 無私愛顧 未夠


凡事也要小心 沒趣得很
請不要再 迫我做大人

年月卻太狠心 催促上課 學會獨行
幾千噸責任 冰冷像校訓
個鐘的嗒跳 課室鐘聲響了 雙手為何在震?

REPEAT*
深粉紅色的字.
唔知點解e+1聽到呢首歌就好想喊/_\
好掛住3E! 記住呀!無論你地有咩唔開心,
都1定要同我地講呀!我知你地讀書好辛苦!
不過..要加油呀!我地會支持你地嫁!!

       

刊登時間︰2006-09-16 08:09 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 9 月 6 日  星期三 晴天
=0= 感動

E+超後悔入左4E!!
好想番番去3E上phy chem bio!!
好辛苦呀e+!

       

刊登時間︰2006-09-06 03:06 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言