| 2006 年 9 月 30 日 星期六 |
 | |
today  |
今日超早起了身!早左番去,食住雪條行番去,感覺超正的!
今日勁多人番!好好玩呀個game!我做餵野果個la,但蒙眼既,
隊到佢地塊面勁多沙律醬!XDD笑死!完左,無lala落大雨@_@
入去玩啤牌,開頭ok喎,之後食完個外賣就勁輸喇!=_="
佢地話我講野好粗魯=P 唔中2扮斯文啵!=P
之後勁無奈-口-"係呀!我輸唔起嫁,以後唔好同我玩! .\ _ /.
番歸!喪食!
p.S:呢個星期,.真係放低左d野lu! 好開心! thz God!!
enjoy the life now =] don't worry about me,,my fdz! =D
星期5放學去完miss lai度抄番份文就上去搵v & 影!
好野!第1隻舞排左d lu!*v*" 超正的!加油!努力!
DEBORAH IS THE BEST!
我們是lala隊之達人!=D
|
|

刊登時間︰2006-10-01 12:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 109 | »
|
| «‹ September 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|