♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 7 月 22 日  星期六 晴天
星期6 開心

11點幾起身了!12點幾先開始dress up,洗頭..搞到遲到了!撞到琦仔!=]
今日o係新翼開喎* 學校大裝修!!好多度都係!!真係晒$!!!.\ _ /."
又要人交咁多冷氣$喎!勁賤!哼! 團契好悶!天任哥果組=口="
又講聖靈果子-.-上年寺camp都講左拉..今年唔去camp了..
完左同佢地玩啤牌,波波輸左要汁條蟲xDD 跟住4點幾走了!
thz琦陪我去yf買野食=] then番home睇電視* 排球女將勁好睇!
咁都會輸,勁唔抵!!><"' 唉!阿努又死埋....勁慘! 之後同v_v講左陣電話,
然後玩電腦,, 今晚又做新紮師妹!記得睇! 天日11:15p.m.記得睇tvb!!
可能會聽到我地把聲嫁!!*v*" 上次Rainie個泡泡派對tvb終於播喇!
1定要睇啊!!! =D 呢排真係好悶..唔知會唔會再去海馬公園呢*

       

刊登時間︰2006-07-22 07:19 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 7 月 21 日  星期五 晴天
20 和 21 開心

20號*
4點30醒了..6點幾大哥sd sms黎,講講下就9點喇><上機了...再見..
我地等你!到時再1齊去食香蕉船la!! 等你番黎玩呀!byebye =[
之後o係屋企hea足成日/_____\"

21號*
11點起身,睇呀斗=] 金玉個頭好搞笑!!XDDD 之後點幾兩點同波榮俊
去yuk度打牌=] 琦也來了=D $10本,好快輸到得$1.5 =.=
之後yuk's mum幫我,勁自摸!=] 最後兩盤都係我win =] 有$20!
即win左$10!!=D 但車$都唔只xD 最衰波波o係度老點!!.\ _ /."
之後去吉島..無奈到震!!勁狗賤!食屎!! 自己食kfc,,之後趕番屋企=]
同大哥msn chat,,佢d 中文....好彩我勁咋!唔係都唔識睇呀! =D
快d番黎拉!!

       

刊登時間︰2006-07-21 08:36 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言