♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 11 月 3 日  星期五 晴天
唉/____\ 不安

榮同ram生日快樂!!
今天係1年1度既picnic day!同瓜1齊搭車 約左8:50等
點知我同瓜8:30到左-00- 1落車仲見到梁博士=口=
我都唔知原來615係可以3個字都唔駛就去到總站
等等等 goaway落左黎 1起去雞記吃早餐 波蓮同pool未到
點知又就黎遲到喎 因為我果班約左9:15 o係lrt等.
趕落去 見到d miss o係前面 仲有miss ma同佢個女-..-
佢仲串左句 嘩 駛唔駛帶埋隻anni sui介子呀! -__-
關你媽事 仲要讀錯字 好無奈 1落到去見到miss lai佢地
跟住等左1陣就行過去 d人又話自己去個碼頭 麻鬼煩
5班都o係果度等 仲有f.6 喪多人 f.6隻船好靚
v_v佢地班果隻就唔太好自私ok /__\ 我地都上船 上層俾人坐晒
o係下層玩 偷西瓜果d 好正 好嘈 又出左去 好好feel
勁有熱浪假期feel*w* 好快去到 班會時間 5人6足
我地慢到嘔 其實係唔知點解佢地咁快=[ 玩完就散
d人話唔想玩其他喇喎 又唔諗下諗遊戲d人諗得幾辛苦
.\____/. 算啦 我地自己玩 哼 玩數字波 閃避波
都冇人識玩 好亂囉 搞左好耐 個個講d野都唔同
行開左唔玩 then打排波 呢個好玩好多 但kulu&梁家豪就...
俾我地趕走左 之後hea下 玩下 同波打下排波 同波蓮傾計
又join番成咋女仔玩用手行路 之後換褲 集合 上船
o係船又喪玩勁食 正! o係船頭好正 但好晒 唔知點解
超快番到tuen mun ! 影班相又3崔4請 唔想影咪唔好影 煩
又同d同學影下相 之後同v走!o係商場hea完去左海旁
坐左出去 傾計 同車1齊去吉島 睇野 等kc佢地
打邊lo 1齊玩 撞到同學們 打完想俾$ 但............多謝v 車 kc
11月生日既朋友  對唔住...
朋友 哩幾個月唔駛叫我去街.. 唉!我真係全世界最最最白痴既人
果個人 我咀咒你!!哩個世界有報應嫁 你睇住黎!
我咀咒你1世 什麼最壞的東西,事都必定發生左你身上!! .\_____/.
但 我今日發現自己比從前堅強!
 
換左bg music

       

刊登時間︰2006-11-03 11:47 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 10 月 30 日  星期一 晴天
6+日+1 愉快

講番星期6,團契又遲=P 作文班又畀番個位我喎 本來諗住唔去
但lan叫我去 咁就上左去lu miss wong教得幾好=]
仲有野食tim=D 最尾勁快作完 之後落番去搵佢地
波同榮都去=] 玩左陣就去 瓜瓜遲到! 跟住我地等啦
點知佢地o係晒果度等-0- 咁就入去啦 有13人
我 瓜 lan sara goaway 波 榮 ruby lan_b 梁ling
彬 陳帝 老江=D 畀左張好細既木台我地=口=
開頭好似我地7個同佢地係分開咁 之後都1齊玩/\/\
好正呀 8點幾食完就1齊去買酒 去公園hea
仲有小玲同飛機 1齊玩西瓜仲有幾隻game :D
輸左要飲XD 幾好玩丫 10點幾我地坎先lu nice day!
p.s:希望佢媽快d出院=]
__________________________________________

星期日同1都o係屋企冇出街呀.在家 好瘋狂咁食=P

       

刊登時間︰2006-10-30 08:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
Dutasteride ... (Chassype)