♥♥|<Iu"s BloG♥♥
7號去左3E BBQ GATHERING! OKay 開心既. 玩到唔知幾點走lu, kc飲大左!T____T" 下次唔知仲有冇人去la唉! 算la..1早預左. ________________________
1早知你係d咁既人la!! 賤男人!!.\ __ /. 唔死都冇用嫁喇你! (講邊個心照la可!v_v")
刊登時間︰2006-10-10 11:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
尋日放學去唱k!=D 點左好多次lala隊歌!肯定上榜la!XD e+上緊電腦堂!下面係我個網!睇完唔好話白痴!!XP http://www2.ttc.edu.hk/~2008fokmk/
期待星期6既gathering!!!!!!!!
刊登時間︰2006-10-05 12:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]