♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 8 月 8 日  星期二 晴天
today! 開心

又成個禮拜冇打了!!超對不起呀!因我哥哥日日24小時守在家中呀!=[
之前日日都係o係屋企,好悶!尋日去了ka's home抄maths!
同eyzo去食早餐先!then o係LRT撞到車!上ka's home就開始喇!
v_v後來都黎左!抄呀抄!!=] then唔知幾點玩下v_v的PSP,
勁激動!XD 打左好耐終於打晒咁多個!手都紅晒-3-"
then玩kaka XD,唔好嬲!!之後走lu*
today番去scl呀要!sorry呀我遲到!番到去好大聲講左句"halo everybody!"
俾miss mok問我做乜=P 交功課!尋日抄左4個幾中!!quiz!冇計數機!
好多都撞!=P 完左同ka v_v 食雞記!3條友食桶餐飽死!!!then hea下la,
講左d野好好笑嫁!!XDD 之後落喪大雨!去v home陪佢攞$..之後出mk行!
今日都幾好!兩個都買到野=D 遲d要同eyzo去TST買果個超funny既袋!!!good!
 好想去camp!! 仲有冇人join?????!?
大哥仲有20日就番lu*日子過得幾快!大家記住做好d暑期作業呀!XD
p.S: 今日見番咁多同學真係好好好好好好好開心呀!!

       

刊登時間︰2006-08-08 11:23 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 7 月 30 日  星期日 晴天
3E 1-44*

遲左咁多先做呢個..真係唔好意思!因為之前電腦壞了T^T"

3E的1-44號* =]

1.陳厚誠---賭神XD,佢個look真係好似!以前覺得佢好cool,今年好左好多!
  (3年同班了!下年也同班!)

2.陳靄君---kaka,又稱豬君XDD,外表好"林",其實天生神力!!好好人的!
  (3年同班了!)    第2個學期同我坐,成日幫我做功課=]乜都傾1餐!因為
  (又是班會同胞!) 佢,我中2左BBS!

3.陳思霖---金子,佢乜都識,真係唔知佢個腦咩構造!讀書超勁!!係我心目
   (3年同班了!)  中既女強人!!
   (又是班會同胞!) 

4.陳絲婷---大波,IVY,不祥人..等花名xD 好好人!好玩得!成日俾我地唱都唔嬲!
   (3年同班了!)  又會幫我做下功課!=]

5.陳詩穎---wing/k仔,,幾nice!外表文靜,識落都幾多野講!難忘1齊上cafe!
                下次再約!!=]

6.陳惠儀---都係嗌佢做陳惠儀的=P,唔算好fd.,但佢d普通話好勁!!
  (3年同班了!)成日教人,係好人!

7.鄭安彤---crystal,中3覺得佢靜左=P但都好nice!!中2畫畫的女仔!
  (3年同班了!)

8.鄭婉儀---婉,學期尾吵了..

9.卓睿智---卓卓,彈琴好叻!!為人好nice!!成日幫我解決班會財務問題!thx!
  (3年同班了!)(又是班會同胞!) 

10.張依婷---eyzo,,大眼睛的靚女!*v*"成日同我行街街*nice!=D
    (3年同班了!)  好好人!對fd好好!=]

11.趙穎沁---沁沁,,同我1樣中2BOSCO的!但我冇佢咁瘋狂xP好好人!
    (3年同班了!) 成日都會幫人!gd!

12.莊嘉欣---毛毛xD,毛毛係之前去OP改的=]好易面紅的人xP,
    (3年同班了!)有時好惡(特別對住fanny xd) 幾好玩,好搞笑!

13.周凱倫---Helen,,接觸不多,但還是幾nice的=]
   (3年同班了!)

14.朱家嬅---wa.,我們的女班長!個樣好似好正經,但玩落好癩!!
   (3年同班了!) 好cute!好nice!

15.范惠婷---fanny.,,勁cutie的人!!!好可愛,好好玩!笑得好搞野xD
                 但成日婽hannah!.\ _ /.

16.霍敏翹---自己=],中1,2都好易喊..今年少左好多lu=D
                  因為同大家相處日日都好開心=]]大個左=)

17.葉鍚恩---yan,,上chem的鄰居,成日同我1齊出貓同抄功課!=]
   (3年同班了!) 幾玩得!!好人!

18.黎翰妍---hannah,好nice!!成日幫我做功課!=P又借不思議遊戲俾我!
                 好好人!!讀普通話勁搞野!XD

19.黎綺虹---casey,唔大熟..覺得佢讀書幾勁!俾面易紅!
   (3年同班了!)

20.林嘉俊---kc,,風趣的人!講d野好搞笑!nice的,肯幫人!
   (3年同班了!)

21.林欣盈---rain,,chem好勁!!幾nice!!好人!好溫柔!

22.劉煒彤---dycan.,,整野食好勁!!難忘1齊整100個果撻!=]
   (3年同班了!)(又是班會同胞!) 字好靚!唱歌好好聽!!音樂勁!

23.羅佩玲---波蓮XD,小學同學=P,,我的3妹,好玩得!愛rainie的人!

24.李家恩---大pooh!我的眉眉=]嗌得好勁!!玩得之人!=]

25.利嘉鳴---車車.,,唔識以為佢好靜,識落好好玩!乜都傾,外星好同鄉!
   (3年同班了!)

26.李毓勳---ram 小芬xD,,成日同佢鬧交,有時幾煩,勁8掛!有d變態-00-"
  (3年同班了!)

27.李詠詩---李詠詩,成日上堂都唔o係度..頭髮好長!

28.羅卓峰---大哥,我們的男班長,樂於助人,份人幾搞笑!好玩得!
 (3年同班了!) also好好人!=]

29.陸載禮---徒弟,,我的入室弟子xD,成日陰陰嘴笑xD講d野好搞鬼!
 (3年同班了!)英數都好勁!!幾得意!

30.馬芷瑩---馬芷,,喪笑之人!好好人!畫d公仔好得意!!nice!!=]]

31.伍靜雯---v_v..既係外星同鄉,又係我2妹,仲係我老公tim..身份好亂!
                 好搞笑的人!同我經歷得最多既朋友,以前成日1齊打邊lo!
                 有義氣!夠朋友!

32.吳珮琳---瓜瓜,,外星同鄉!超nice的人!對fd好好!成日借功課俾我抄!=P
                  夠真!!=]

33.吳曼筠---shirely,3E班最好的人!!最有禮貌!!最謙虛!!勁勁勁nice!!gd!

34.潘翠影---may,,好文靜,講野好斯文!maths好勁!

35.冼浩然---leo,同佢唔多兩句,都幾肯幫人既...但總覺得佢係d欺善怕惡既人=P
     (3年同班了!)

36.譚茵瑤---yiu*係我識得最耐既朋友!9年多了!好nice!!對朋友好真!!=D

37.譚嘉欣---karen,好好人!成日都幫我!art勁!!對fd好好!守得秘密!=]

38.溫卓能---simon,個子不高=P 幾肯幫人,,人品唔錯!

39.黃清誠---瘦骨仙=口=份人幾搞野!打table-tennis好勁!!但有d自大=P
    (3年同班了!)

40.王靜怡---yi,好高!!好瘦!!幾好人,,番團契識的!

41.黃衍靜---侄女,,好多時都'就'我..thz!!對人好!同我1樣有番教會!!!gd!

42.黃燕欣---肥欣xDD,大好人1個!班會活動全靠有佢幫手!!
 (3年同班了!!)(又是班會同胞!)  做事認真!唔會'瀉'膊!!

43.黃穎欣---vivian,幾好人,成日好多糖請人食!!

44.黃欣齡---jamie,英文勁!個人偏向西方化xD nice.
 (3年同班了!下年也同班)

打晒覺得好支力!!

       

刊登時間︰2006-07-30 08:29 PM    [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言