♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 11 月 10 日  星期五 晴天
8號-10號* 驚訝

8號*
hapi b-day to
me kei & ban
多謝晒 同我講生日快樂 同送禮物俾我既朋友.
今年收到好多kuromi!全部都好中2=D
又收到好多食得既野 多謝你地=]
邊個真心 全部收到晒^^ 講多次多謝晒:D
多謝波蓮借相機俾我=]
但講真今年生日冇以前咁開心.
p.s:特地用了寶藍色黎多謝波蓮!

______________________________________________________________________

9號*
Kc 生辰快樂!
唔記得晒lu =P
_______________________________________

today*
今日晚了起床 番去hea下 中文講作文 落左堂仲要講
好無奈呀 我完全唔知點講囉 第2堂eng 對番d answer
得19分咋. 化學轉左maths 去左405 quiz,超難!
電腦 好悶 唔知佢講乜.lunch同波 榮 買野番黎食 好搞笑!
last bio,遲落堂!.\_____/. 放學睇 death note''the last name''
好好睇呀!=] 做左2個幾中喎 睇完同瓜 5小欣搭車閃!
個頭無lala好痛-..-"

       

刊登時間︰2006-11-10 11:53 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 11 月 6 日  星期一 晴天
Monday 滿足

今天又是最辛苦的monday了T________________T
功課都多得堆積如山.我只做了reading success.
還有every monday都要hand in的short writing和上星期的100words writig.
真想跳樓..上那6層奪命樓梯..真係想死
早會 福音周 每年都在11月舉行 感觸良多
唉 說真的 我想我是最令神感到失望的人
每次答應要做到的事 很快就忘記 沒放在心上
其實今天的故事真的說的很對
神1直在我們身邊 教我們行正確的路 只是我們有沒有聽的問題
我 希望以後我都會做得到.
phy 快速地做了short write. 中文 悶到訓著
maths 黃師奶超搞gag XD 電腦 難得我咁早落去等
竟然上不到網!太過分了 到lunch了 雞記 delicious!
最尾兩堂eng ah lai 特登番黎上呢兩堂-..-
listening 超悶 勁冇心機聽 好hea咁上完就算.
放學 做埋中文先走得 見到琦仔!miss you ar baby!
then番屋企睇電視 哈姆太郎d配音唔同晒 好怪
多啦b夢 呢集我睇過好多次 天日要睇面包王 ya .

差唔多個個都變晒 好多以前話唔會既都變左啦
唔好話你唔係果個  原來keep份友誼係咁難嫁喎

       

刊登時間︰2006-11-06 09:25 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
Dutasteride ... (Chassype)
Viagra Ohne ... (Chassype)
Amoxicillin ... (Chassype)
Alopecie Phy... (Chassype)