| 2006 年 11 月 10 日 星期五 |
 | |
8號-10號*  |
8號*
hapi b-day to me kei & ban
多謝晒 同我講生日快樂 同送禮物俾我既朋友.
今年收到好多kuromi!全部都好中2=D
又收到好多食得既野 多謝你地=]
邊個真心 全部收到晒^^ 講多次多謝晒:D
多謝波蓮借相機俾我=]
但講真今年生日冇以前咁開心.
p.s:特地用了寶藍色黎多謝波蓮!
______________________________________________________________________
9號*
Kc 生辰快樂!
唔記得晒lu =P
_______________________________________
today*
今日晚了起床 番去hea下 中文講作文 落左堂仲要講
好無奈呀 我完全唔知點講囉 第2堂eng 對番d answer
得19分咋. 化學轉左maths 去左405 quiz,超難!
電腦 好悶 唔知佢講乜.lunch同波 榮 買野番黎食 好搞笑!
last bio,遲落堂!.\_____/. 放學睇 death note''the last name''
好好睇呀!=] 做左2個幾中喎 睇完同瓜 5小欣搭車閃!
個頭無lala好痛-..-"
|
|

刊登時間︰2006-11-10 11:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 109 | »
|
| «‹ August 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|